Hoi meiden! Woe as is mijn NOD! Nu heb ik afgelopen 5 dagen wat dingen gehad, die me niet bekend voorkwamen, weet niet goed hoe ik het uit moet leggen maar was mezelf niet! Nu heb ik gister zo'n 123 test gedaan die ik nog had liggen en vandaag weer en was het streepje nog meer zichtbaar (direct al)! Maar ik kan natuurlijk officieel pas iets weten als menstruatie uitblijft! Vriend is op wintersport en moet dit gewoon even kwijt! Je wordt er zo ongeduldig van, hebben jullie dat ook! Liefs
Ja vinden jullie?! Weet je of er van die 'vroege' testen te koop zijn en of die betrouwbaar zijn!? Ben in staat om er nu 1 te halen haha! Ga maar ff hardlopen, even gedachten verzetten... Dank voor jullie reacties! xx
Is heel moeilijk, maar je kan niet anders dan afwachten en over bijv. 2 dagen weer eens testen! Dan moet hij donkerder zijn!l En vroeg testen is nu eenmaal een risico.... Duimen meid!
Spannend ik zie hem! Ik heb toen ik zwanger was, 4 dagen voor nod met CB digital positief getest. Dus wie weet geeft die al positief aan!
Ik zie hem ook.. voorzichtige gefeliciteerd zou over 48 uur nog een testje doen dan zal die vast duidelijker zijn
Dankjewel meiden! Ik hoop het echt! Zou super leuk zijn! Ben dinsdag jarig, dus betere dag zou het niet kunnen worden
Zojuist, op mijn verjaardag, weer een test gedaan! Hij is nu nog meer roze! Menstruatie zou morgen moeten plaatsvinden, maar zou nu best een CB test willen halen! Die moet dan in principe al een juiste uitslag geven toch?? X
Ja die kwam zondagavond thuis, dus heb het hem meteen verteld... Was benieuwd naar vandaag, vandaar de test die ik zojuist heb gedaan... Heb helemaal geen zin om te wachten tot vd week! Vandaag 28 geworden en meteen een stuk ongeduldiger! Nog advies? x
Volgens mij kun je nu ook al wel een cb doen, naar de winkel jij ! Fijne verjaardag zeg, gefeliciteerd!