Ik ben nog erg vroeg.. waarschijnlijk 10 dpo.. Lijk zelf iets te zien maar wil ook even jullie mening. Mijn cyclussen zijn altijd belachelijk lang, in de 50 dagen de laatste keren maar nu na mijn mk afgelopen maand is mijn cyclus nu toch wel netter, zit nu op dag 36.
waarschijnlijk zou dinsdag mijn nod zijn.. dus ben nog erg vroeg hoor.. misschien staat er gewoon een streepje in mijn netvlies gedrukt ofzo
Op mijn gsm kan ik heel fel inzoomen en lijk ik wel iets te zien, maar weet niet of de streep gekleurd is...
we wachten het rustig af thanks meiden dat jullie even wilden kijken... heb zo'n goed gevoel deze maand.. ik test gewoon zondag weer eventjes
eerste dacht ik ja......toen dacht ik...toch niet. Maar ik zit op de pc dus dalijk even op de ipad kijken. Die is in gebruik door de kids
Ik denk wat te zien, maar twijfel wel of het een streepje is. Hopelijk morgen/overmorgen een duidelijk(er) streepje
Hihi thanks voor t kijken meiden!!! Morgen test ik gewoon weer! hopelijk hoeven we dan niet onwijs te turen hihi
Indd in t echt is de test altijd t duidelijkst zie er ook niets op maar als jij m wel ziet duim ik met je mee hihi. Spannend hoop t voor je