Thanks allemaal net een kv2v5 gedaan. Kan zo geen tweede streepje bespeuren we wachten maar weer af..
Ja ik lijk iets te zien... t is heel licht!!! Ik zie het wel, mn vriend niet maar die ziet nooit iets hahaha.. probeer het al een half uur op de foto te krijgen maar lukt niet.. als ik hem heb plaats ik hem.
Nee jeetje het lukt echt niet.... pff hoe ik ool draai en doe er komt niks op de foto, en mn camera van mn telefoon kan best goede foto's maken maar t lukt niet. Vanmiddag komt er een vriendin, laat ik haar ook even kijken.. doe gewoon overmorgen weer een test
Haha krijgen zo visite, kan t alleen op de computer plaatsen niet via mobiel en geloof me, op de foto's is echt niets te zien.. en in t eggie wel hihi... ik hou jullie op de hoogte en probeer vanmiddag nog wel ff foto te maken als t wil lukken. .
Hahaha ik wou echt dat ik hem op de foto kreeg hihi maar na een half uur geprobeerd te hebben en mn batterij leeg is probeer ik het later weer.. ach hopelijk issie overmorgen gewoon donkerder..
Nou heb er 1 gemaakt hoor maar vrees dat jullie niks kunnen zien.. zal hem zometeen ff plaatsen als de visite weg is..
Meen wel iets te zien! Maar de schaduw valt net verkeerd...als je m in het licht maakt zal ik het beter zien!
Jaa lov t lukte echt nie hihi dit was de beste.. ik doe overmorgen weer een test, dan laat ik t gelijk weten!