Nou net getest maar nauwelijks iets te zien :'( wel nog steeds heel erg krampen onderin mn buik.. ik denk dat ik maar even een paar dagen wacht ben er nu echt teveel mee bezig
Aaaaah wat balen eviii ... maar nauwelijks? je ziet dus wel iets? heb je een foto? hopelijk ook zaterdag een knaltest net als ik
Ik zie dat je vorige cyclus 63dh was. Nog een weekje wachten dus,wie weet reageerde hij toch op je eisprong. Succes meid!
Ja inderdaad gewoon maar even doorgaan waarmee we gebleven waren.. we gaan t zien.. had zo gehoopt op wat duidelijkheid vandaag..
Ja klopt eerste ronde na mk. Had gelezen dat je na mk vaak extra vruchtbaar bent dus had goede hoop.. naja Gelukkig ben ik op t werk, ff afleiding
Ja ik ha dook goede hoop Eviii.... maar helaas. Maar misschien is het nog te vroeg voor je?? Verlate eisprong gehad?
Ja we wachten maar af..ga er maar minder mee bezig zijn.. ff wat rust in mn hoofd want die onzekerheid trek ik echt niet steeds.
misschien ben ik gewoon te vroeg.. net nog een testje gedaan pff dom he, haha.. maar had een goed plasje Ik ga morgen eerst om de kruitvat testen, die zijn toch 1000 x beter voor mn gevoel..