Als het een troost kan zijn, ik heb tot 7 weken af en toe wat bruin bloed gehad, kan echt compleet innesteling zijn Ik duim!
Dank je meis! Hoor er meer meiden over. Vind t wel eng.. t is niet veel gelukkig maar ben nu telkens bang als ik naar de wc ga dat mn ongi door breekt.. ook omdat ik onderin soort krampjes heb.. herken ik namelijk niet, hopelijk hoort dat er ook bij?!
hier ineens bruinverlies met 6 weken en 7 weken bruin en bloed verlies.. Was oude troep wat eruit moet Je hoort idd vaker begin vd zwangerschap dat er innestellingsbloed (bruin bloed) voorkomt
Hee Sanne, nee vanmorgen niet getest. Na mijn werk om 16.00 even naar t kruitvat om testjes en dan wil ik er vanmiddag maar 1 gaan doen. Ben benieuwd. Bruin verlies is nog steeds maar een heeel klein beetje. Maar nog wel inderdaad soort spierpijn onderin mn buik. Vind t erg spannend! !
Het komt idd vrij vaak voor, kan innesteling zijn (en zelfs langere tijd, zoals bij mij) of idd troep dat je lichaam nog afvoert. Die steekjes zijn ook normaal, ik had alle symptomen van ongesteldheid, voelde me de eerste weken dus superonzeker. Ben benieuwd naar je testje straks!
eviii wat spannenddd, heb alles gelezen en zag ook bij elke test een streepje, dus alvast voorzichtig gefeliciteerd!! Ik hoop ook snel een positieve test te hebben
Spannend Eviii! Hier okk een licht streepje vanmorgen Zie topic bij zw sch testen Morgenvroeg weer testen ....hopelijk hebben we beiden snel een duidelijke test in handen!!
dr lopen nu 2 topics in elkaar over haha.. Maar ik be net bij de kruitvat geweest.. ligt nu te drogen.. durf niet te kijkenn.. heb mn wekker gezet, over 5 minuten ga ik kijken...