heb een kruitvat gedaan en een midstream van zwanger&kids. ik zie op allebei op het moment niks ben dr echt helemaal klaar mee nu
Ja zie op allebei weer wat vaags net als op vorige testen.. doe vanavond nog wel een foto maken als t lukt vd kvtest.naar mijn idee hadden ze nou toch wel wat donkerder mogen worden?!.. pff t kan nooit eens normaal gaan
ik zal mijn foto hiet ff proberen weg te halen vanaaf Eviii sorry.... hoop dat je snel een duidelijke test hebt meid! knuffel!
dank je, lief! ik ook... afwachten... probeer je nog een foto te plaatsen? is de kv donkerder opgedroogd? hoe ver zou je nu zijn mocht je zwanger zijn? vond alle testjes behoorlijk positief als ik eerlijk ben! duim duim duim duim
Weet t niet precies zou zeggen dat gisteren mn nod was denk dat ik mn ei heb gevoeld. Er staan echt lichte streepjes. Op de kv ook. Alleen ik krijg hem niet op de foto. Waarom blijven ze toch zo licht?!
aaah ... is het doorgebroken? of enkel heel iets bloed? vind het zo gek dat je testjes wel positief waren