Hoi dames, De kans dat ik op dit moment zwanger ben is klein, maar omdat ik heel misselijk ben toch even een testje gedaan toen ik ook mijn ovulatietest deed vanmiddag. Gewoon om het uit te sluiten, en zodat ik mijn biefstukje zeker weten kan eten Nu staat er toch een 2e streepje. Mijn ovulatietest is alleen nog niet positief.. Kan dit vals positief zijn? Of reageren op lh wat toch verhoogd is? Ovutest is namelijk wel duidelijker dan vorige keer. Ik kan vanavond alleen pas een foto plaatsen Liefs
Bij deze de foto. Hierop zijn beide testen lichter dan in het echt. De streep van de zwangerschapstest is net zo als die van de ovulatietest, een duidelijk pennenstreepje en daarnaast een licht stukje waardoor de streep dikker wordt, maar dat kunnen jullie denk ik niet zien op de foto
Hmmm ik zie een streep maar hij is niet dik genoeg..eerder een pen streep. Ik heb ook al een "Positieve" test gehad tijdens m'n ei. Blijft spannend!
Uitleg over de streep staat erbij dat hij in tota net zo is als die van de ovutest (een pennenstreep en een lichter stukje er naast ) maar lichter. Maar ondanks dat gok ik zelf ook mijn ei. Maar dan zou die dus een deze dagen moeten komen? Ik ga sowieso door met ovutesten. Alleen a.s. Vrijdag kan ik niet op mijn vaste tijd testen.. Zal dat een groot probleem zijn?
een zw test reageer toch enkel alleen op hcg heb andersim wel vaak gehoord een positieve ovutest bij zwangerschap.
Ik heb het andersom meegemaakt met de kruidvat 2 voor 5. Vandaar mijn reactie. Het leek toen of ik zwanger was maar in weze was het een reactie op mijn eisprong.
Op een andere tijdstip is op zich geen ramp, Weet niet hoelaat je altijd test? Mischien voor zekerheid smorgens met 2e urine effe testten (vrijdag) en dan savonds laat nog een keer. Duim dat je snel een positieve ovutest heb