Wie herkent dit?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Aroma34, 10 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aroma34

Aroma34 Actief lid

3 aug 2013
    461
    78
    28
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,

Hopelijk kan iemand mij helpen.
    Ik heb 12 juli een miskraam gehad met 9 wkn.
    Op 28 juli had ik weer een negatieve zwt in mn handen, dus geen hcg meer in mn lichaam en ben toen gelijk begonnen met ovulatie testen. hieronder mijn lijstje.
    Nu denk ik zelf 4 aug mn ei gehad te hebben, daarna werden de lijntjes ook weer lichter. Heb toenstraks toch nog even een ovulatie test gedaan (had er nog eentje liggen) en die kleurde weer wat duidelijker. zie 2e foto Wat kan dit betekenen denken jullie? Kan dit al reageren op hcg hormoon? Of kan mn ei dan toch nog komen?

Wie herkent dit? En wat moet ik doen denken jullie?:(

Bijgevoegde bestanden:

• 8-8.jpg
      8-8.jpg
      Bestandsgrootte:
      40,3 KB
      Weergaven:
      22
    • 10-8.jpg
      10-8.jpg
      Bestandsgrootte:
      11,6 KB
      Weergaven:
      25
  2. Aroma34

Aroma34 Actief lid

3 aug 2013
    461
    78
    28
    NULL
    NULL
    Kan je 2 keer een LH piek krijgen dan?
    Ik maak me ook niet echt zorgen, alleen moet ik nu doortesten? Moet ik afwachten en testen wanneer ik mn NOD verwacht?

3. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

1 mei 2013
    1.346
    1
    36
    Ik denk dat je ei al geweest is! En dat je nu inderdaad kunt gaan testen als je denkt dat je NOD er bijna aankomt! Succes, heb je wel gebruik gemaakt van je ei? ;)

4. Aroma34

Aroma34 Actief lid

3 aug 2013
    461
    78
    28
    NULL
    NULL
    Nou mn ei zou 4 aug geweest zijn dus dan denk ik dat t nog te vroeg is om te testen toch? We hebben zeker gebruik gemaakt van mn ei. Ik dacht zelf altijd dat je ongeveer 2 wkn moet wachten na je ovulatie voordat je kan testen. Dus mn NOD is denk ik rond 19 aug. Soms is het allemaal zo verwarrend haha. Heb n mk gehad dus weet niet precies hoe het loopt. Had daarvoor altijd wel een regelmatige cyclus

5. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

1 mei 2013
    1.346
    1
    36
    4 augustus lijkt me ook nog wat vroeg voor een test, ik zou even wachten tot vrijdag ofzo.....

Deel Deze Pagina