Nee helemaal niet! De jongste is pas 3 mnd en ben net weer aan het werk. Dus ik heb ze liever negatief
Mag ik jullie nog 1 keer vragen te turen? Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
Zie je ook dat derde streepje vlak naast de controlestreep lov? Ik vind het een beetje een rare test, durf t niet echt te vertrouwen..
nou ik zie vrij goed je tweede streepje waar die ook hoort te staan ... wat jij bedoelt zie ik even niet zo snel...?
Ik zie het ook en het streepje waar het hoort te staan en een heel dun pennestreepje vlak voor de controle streep. Ik zou nog een test doen en als daar ook een lichte streep tevoorschijn komt weet je genoeg
Jammer dat je ze hebt weggehaald (of ligt het aan mij en kan ik ze niet zien?) Spannend meis, las dat je liever negatief hebt dus daar duim ik maar voor haha
Die van gister staat in mijn album (link op vorige pagina). Net weer getest en nu zie ik weer zo goed als niks. Het zal wel niets zijn, anders had het toch allang duidelijker moeten zijn inmiddels.
Pfff, om gek van te worden.. Ik test maar gewoon door in de hoop dat er een keer een heldere uitslag komt.. Maar ik blijf dezelfde vage streepjes houden. Zou het geen rest-hcg kunnen zijn van de zwangerschap nog, of kan dat niet meer na drie maanden? Als het echt een zwangerschap zou zijn lijkt het me dat die streepjes steeds duidelijker moeten worden toch? Net weer getest en die streep die er staat is nog net zo vaag als die van maandag.. Deze van vanmiddag weer: Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
Sorry luca maar ik zie wel wat maar lijkt meer een beschadigde plek ipv een streep vind ik en daarnaast is het ook grijs en niet roze.