Zien jullie iets?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door luca2504, 9 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Op deze laatste zie ik zo snel niets. Die vorige wel. Waarom doe je geen andere test, bijv 2kv5? Die geven volgens mij ook duidelijker een streep dan die dipsticks.

2. Ik woon in het buitenland ;) ik heb al 6 merken geprobeerd en allemaal geven een vage streep. Maar ik wacht het wel weer even af tot volgende week. Als het dan nog niet veranderd is ga ik er maar vanuit dat het rest hcg is wat de test oppikt..

3. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    O haha, had ik niet gezien :D. Is er daar ook geen clear blue die aangeeft zwanger of niet?
    Ben benieuwd!

4. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Ik vind ze allemaal negatief.

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Sorry zie ook op deze niks.

6. Kom even een update geven. Heb uiteindelijk met vaag blijvende streepjes de gyn gebeld, moest zsm bloedprikken en een afspraak maken. Bloedtest bleek negatief, maar ik snapte niet waar die streepjes dan vandaan kwamen. Toen kwam ik op het idee eens gewoon met kraanwater te testen. bleek t streepje daar (hilarisch genoeg) nog duidelijker op dan met mijn urine :D
    toch voor de zekerheid naar de gyn geweest en echo gehad, niets te zien ook geen cystes ed. dus ben weer gerustgesteld :) nu eerst maar genieten van mn kleine meiden!

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

He he ....:D

8. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Nou lekkere tests dan :S

Deel Deze Pagina