Meiden, Ik ben deze maand begonnen met ovulatietesten. Op dag 11 een lichtere streep dan de controlestreep en tot en met dag 18 weer veel lichtere strepen. Nu net weer getest met de laatste z&k dipstick (verder niet meer besteld omdat ik er maar vanuit ging dat ik mijn ovulatie al voor dag 11 had gehad) en ja hoor, nu dus een oplopende streep . Nou komt het weekend er natuurlijk aan en ik wil wel nog even doortesten nu, mag dat dan ook met een ander merk?? Dan koop ik ze vanmiddag bij het Kruitvat namelijk
Ik zou het bij 1 merk per cyclus houden. Sommige testen zijn toch net weer wat anders (net zoals geen enkel merk zwangerschapstest hetzelfde is), en door elkaar gebruiken zou er voor kunnen zorgen dat je je ei mist.
Hi Elles, ja heb net voor de zekerheid toch ook maar weer ze besteld en hopen dat de postbode ook op zaterdag even langskomt .
Volgens mij doen ze dat wel Ik bestel altijd mijn zwangerschapstesten via Sensitest, en die krijg ik ook gewoon op zaterdag Succes!!
Je kunt wel met verschillende merken testen om je eisprong te vinden. Maar je kunt niet de uitkomst van de testen vergelijken en daar een conclusie aan verbinden.