3 dagen donkere ovulatie testen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door jolanda0207, 30 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolanda0207

jolanda0207 Actief lid

27 aug 2013
    216
    6
    18
    ik snap er even niets meer van
    Vandaag de 3e dag een donkere ovulatie test cd 15 knetter donker duidelijk verschil met de dag er voor cd 16 en 17 ook nog donkere testen. Ze lijken wel lichter te worden. Blijft die piek zolang aanhouden. Gister wel een steek links onder in mijn buik gevoeld.

O ja . Zit er verschil in de casettes en de dipstik ovulatie testen van zwanger en kids.

Wat zal ik doen nog maar even door testen tot de streepjes weer lichter worden?

groetjes jolanda

2. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Voor de zekerheid zou je nog even door kunnen testen om te zien of deze echt afnemen.

Bij mij zijn ze ook altijd een paar dagen donker, met een super dikke knaller er tussen in. Zelfs een dag na de eisprong is deze nog donker om daarna langzaam lichter te worden.

Temp je toevallig ook? Dan zou je op die manier wellicht jouw eisprong er uit kunnen halen.

3. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Zou de eerste test aanhouden, mijn test blijven ook lang knallen, volgens mijn gyn hebben sommige vrouwen dit tot de menstruatie. Daarom raden ze aan na een knaller niet door te testen, behalve als het wel positief is maar geen knaller dan zou ik wel nog even doortesten. Ik zou gewoon lekker doorklussen om de dag tot de menstruatie.

4. jolanda0207

jolanda0207 Actief lid

27 aug 2013
    216
    6
    18
    Vanmiddag toch nog even een ovulatie cassette gedaan. Testen worden iderdaad minder. Klussen sowieso om de dag.
    Ik houd de eerste test aan. dit klopt ook met vorige maand. Toen had ik ook op dag 15 een knaltest maar daags erna was hij direct minder vandaar dat ik dit ook zo raar vond. Denk dat ik deze dagen minder gedronken heb daardoor misschien nog wat hormoon sporen

Deel Deze Pagina