Ik zie op de kv test echt wel iets. Geef de hoop niet op. Koop wat testen in en doe er iedere dag 1. Succes!
Ja zou dat wel kunnen als het vandaag zo'n witte was? Zit nu op 12 of 13 dpo. Had ik dan niet al een duidelijk streepje moeten zien? Fijn dat jullie meekijken!!
Hoop zo dat jullie gelijk hebben!! Vraagje.. de test is gewoon echt helemaal wit (opgedroogd) kan het dan wel dat er een streepje stond? Drogen die niet altijd donkerder op? En is dit niet een slecht teken voor 12 of 13 dpo?
Lijkt me juist fijn dat de test spierwit opdroogd, hoef je ook niet te twijfelen of dat het doorgelopen is
Oke, ja da's eigenlijk ook wel weer zo. Ik ga 14 febr. nog een kv2v5 doen en morgen een action. Vanmiddag heeft niet zoveel zin denk ik he?
Misschien toch beter tot 14 feb wachten dan moet ie duidelijker zijn en nu geef je misschien geld uit terwijl het nog steeds zo licht blijft.
Ja ga ik denk ik doen. Wat zou een mooier Valentijns cadeau zijn?! Hoop dan op een mooi streepje. Vrijdag post ik de foto weer. Bedankt allemaal voor het meekijken en de goede raad!
Hier net een heel klein beetje helderrood bloed bij het afvegen. Maar dit is volgens mij geen ongi. Het is niet zo dat ik in de ontkenningsfase zit hoor haha, maar normaal begin van m'n ongi is in eens veel bloed met wat stolsels (sorry). Nu ook geen afscheiding zeg maar, heel droog Sorry voor de details Wat denken jullie? Slecht teken?