Dank je wel! Fijn dat jullie effe mee wilden kijken Heb net testjes van zwanger en kids besteld. 6 voor 2,95 (ivm houdbaarheidsdatum), geen geld! Morgen eerst met kv2v5 en dan 's middags die van zw&k. Welke is het meest gevoelig?
Goeiemorgen! Zien jullie iets? Ben inmiddels 2 dagen overtijd, had ik dan niet al iets moeten zien? Is de kans dat ik gewoon ongesteld wordt heel groot?
Zou m'n eisprong dan wel op 30/31 jan. geweest zijn?? Hier onder m'n ovu testen: http://www.zwangerschapspagina.nl/16584036-post2255.html
De laatste van de 29e is het donkerst. Dan zou je rond die tijd wel ei moeten hebben gehad. Maar een cyclus is soms gewoon een raadsel, en daarbij is de kans dat een vrouw zwanger raakt eigenlijk maar heel klein. Ik hoop voor je dat je nog een 2e streepje te zien krijgt! Zo lang je niet ongesteld bent is er nog hoop toch
Ik denk ook dat er wel een redelijke kans is dat je rond de 30/31 je eisprong hebt gehad, maar het streepje was ook weer niet knallend donker, dus het hoeft niet per sé. Misschien heb je gewoon een keer een iets langere LF? Mijn LF is ook wel eens 1 a 2 dagen langer. Succes, ik hoop dat je alsnog snel een positief testje mag hebben!!
Bedankt voor het meekijken! Vraagje.. Zou bij een lange lf niet ook al iets te zien moeten zijn? Ik heb tot 6 febr. doorgetest met ovu-testen en deze waren negatief, zou m'n ei misschien nóg later zijn geweest dan? Is onwaarschijnlijk of niet? Hoelang mag deze lf duren? Is normaal toch max. 18 dagen hè? Sorry voor al m'n vragen, maar begrijp er niks van.
Geen idee haha, sorry! Zou zeggen dat je dan nu een ei hebt? Of reageren die dingen ook op HcG? Hoop dat iemand het weet meid!