Je kan altijd nog huisarts bellen voor bloedprikken dan kunnen ze kijken of hcG aanwezig is. lijkt mij zo raar dat je op cyclus dag 38 nog eisprong hebt maar als ik zo kijk je hebt ook al een cyclus van 89 gehad. Hoop toch dat je ovulatietest op een zwangerschap reageert!
Volgens mij reageren ovutesten ook op zwangerschap. Op dat ene KVtestje zag ik ook een streepje. Hopelijk toch nog een goede positieve test een dezer dagen!!!
Dank je! Ja denken jullie echt dat dat zou kunnen? Ik heb gisterochtend en middag een testje gedaan en deze waren helemaal wit. De cyclus van 89 dagen was door het ontpillen zei de huisarts. Als ik nu mn eisprong zou hebben, zou mn cyclus weer 50/52 dagen zijn, is wel veel langer inderdaad dan de vorige twee. Maar zouden die zwangerschapstesten gister dan niet positiever moeten zijn geweest?
Net weer een ovulatietest gedaan, nog steeds knal toch? Durf niet zo goed en zw.test te doen, denk dat deze toch wit blijft
Als je morgen weer knal ovulatietest hebt zou ik denken dat je zwanger bent. Bij eisprong blijft die test niet zo lang knal. Bij mijn eisprong had ik zaterdag knal en zondag al minder. Dezetesten van jou geven je denk ik wel hoop? Morgen nog eens testen zou ik zeggen. En als de ovulatietesten zo blijven zou ik nog een zwangerschapstest doen.
Bedankt Ike. Ja deze testen geven zeker hoop, ben er heel blij mee. Of met mn ei, of met een zwangerschap. Maar ik denk nog steeds mn ei. Zou het zinvol zijn om nog een zw.test te doen vanmiddag? Of wachten tot morgenvroeg?
Wacht maar tot morgen, als je ovulatie test morgen nog steeds knalt dan zou ik een zwangerschapstest doen want dan zou die echt niet meer knallen namelijk als het je ei is.
Ohh ja echt, straks tegen de avond nog maar eens even een ovutestje. Deze kan nog steeds knallen toch? Of is dat ook te lang voor zo'n test?
Ik denk dat ie dan nog steeds knalt maar het beste is morgen hoor Ik weet dat het wachten erg lang duurt haha maar dan weet je het zeker.
Ja denk dat dat een goede is.. voor donderdag zal ik eens een afspraak maken, moet ma. en di. en wo. gewoon werken. Hoop dat ik voor die tijd meer weet. Vanavond voor de zekerheid maar even sexytime met m'n lief. Als m'n ovutest morgen lichter is was het duidelijk, anders wordt het een nog groter vraagteken.