Heeft CB niet meer HCG nodig? Volgens mij kan het nog hoor, ik zie op die laatste test een licht streepje!
Die zonder wekenindicator heeft minimaal 50hcg nodig om 'zwanger' aan te geven. Met wekenindicator 25hcg. Het kan dus kloppen dat deze aangeeft niet zwanger en je wel zwanger bent. Ik zie ook zonder te turen een streep op die andere test. Even voor mij voor de duidelijkheid op de eerste foto die je post zijn het toch 2 verschillende testen. 1 digitale en 1 streepjestest.
Was de action binnen de tijd? Buiten de tijd geeft hij wel vaker een streepje Heb je digitale gebruikt met wekenindicator? Was het beide keren ochtendurine?
Action test was binnen 5minuten. Test van 2 dagen ervoor (ook Action) was spierwit, nu nog, geen indroog lijntje. De eerste foto van cb is 1 test. Het dunne deel (zitten er 3 in verpakking) klik je in dikke deel (1 in verpakking) met indicator. Ik heb 'm niet gesloopt, je moet het dunne deel eruit klikken. Zo kun je 'm opnieuw gebruiken.
Kende die test niet zo. Die test is dus niet met wekenindicator maar de andere die heeft dan zo ie zo meer hcg nodig.
Heb je geen action test meer om te kijken of je streepje oploopt. Dan weet je dat je nog niet genoeg hcg in je lichaam had. Deze test heeft best veel nodig. Of ff een 1 met weekondicator kopen. Hoop mee voor je dat je toch zwanger bent.
Volgens mij is dat ook de variant zonder indicator en die is niet heel erg gevoelig. De action streep is niet heel duidelijk, dus er is maar weinig waargenomen.. Even afwachten, maar het kan nog
Ik zie wel iets op de action en denk dat je eigenlijk nog te weinig HCG aan hebt gemaakt voor die cb. Ik zou het overmorgen nog eens proberen, maar liever met die met wekenindicator.