zien jullie iets op deze test? is en test van zwanger en kids.nl vandaag 9 dpo maar heb sinds vanmiddag bruin bloedverlies. maar normaal heb ik dat nooit. Vandaar een testje ook al is het wat vroeg
Sorry, ben hier altijd heel slecht in.. Maar ik zie helaas niks.. Ik hoop voor je dat mijn mening niet klopt
bedankt voor jullie reacties ik leek iets te zien op de onderste foto, maar weet niet of hij grijs is of rose. Als ik niet ongesteld wordt zal ik over een paar dagen nog eens testen
Pff zo een streep heb ik ook op mijn kv2v5 Test. Ik hoop dat deze morgen of over een paar dagen duidelijker is!!
ik hoop het ook echt alleen dat bruine bloedverlies geeft me toch een slecht gevoel zo paar dagen voor nod. hoop dat de streep duidelijker wordt over een paar dagen
ik hoop het ook echt alleen dat bruine bloedverlies geeft me toch een slecht gevoel zo paar dagen voor nod. hoop dat de streep duidelijker wordt over een paar dagen
zien jullie hier nog iets op? is van vanmorgen vroeg maar was het nog niet echt heel licht buiten. Als ik vanmiddag thuis ben zal ik nog een foto maken
oke dan verbeeld ik het me eigen toch niet haha, heb alleen last van bruin bloedverlies. Wat zou dat kunnen betekenen? Dat me ongesteldheid er toch nog aankomt? Zit vandaag 10 dpo
Ik zie iig waar de 2e streep moet staan! Wat spannend bloempje! Nu hopen dat je bloedverlies niet door gaat zetten, mijn duimen draaien!