Bruinverlies kan aankondiging zijn van menstruatie of van de innesteling of gewoon oud restje bloed.....
zo echt spannend zeg hoop zo dat het blijft zitten en me bloedverlies niet gaat doorzetten. in oktober starten we met iui, hoop echt dat dat niet nodig zal zijn en dat het mag lukken dit half jaar
Die van zwanger en kids zijn toch blauw en de ovutesten zijn groen? Bloedverlies van echt van alles betekenen. Succes meid ik hoop natuurlijk voor je dat je gewoon zwanger bent.
de foto's van gisteren en vandaag waren binnen 10 minuten gemaakt. deze foto zijn ze opgedroogd. ik zie ze nu minder goed en jullie? welke zijn dan geldig?
Ja zeker spannend, zag je het op de laatste foto of die andere? maar ben zo bang voor dat rose bloedverlies
sorry ben een beetje onzeker allemaal door dat rose en bruine bloedverlies. Had nog een dipstick liggen. Ik lijk er iets vaags op te zien en jullie? Had wel wat gedronken vanmiddag
ja ik dacht ook iets te zien. En dit is een andere test dan vanmorgen. Wat moet ik hier van denken samen met rose bloedverlies
Dat er iets zit en nu kan je alleen wachten en hopen dat het goed blijft gaan. Ik weet het valt niet mee.
hoop dat het niet doorzet het rose bloedverlies. En dat het streepje donkerder wordt. duimen jullie mee
zien jullie hier nog iets op? Deze is van vanmorgen. Vindt niet echt dat ze oplopen. En heb nog steeds bruin bloedverlies