Ik zie op geen enkele test iets sorry hoe ik ook zoom en kantel op mn telefoon. Hoop voor je dat je snel duidelijkheid heb meid!
sorry ik denk dat je er van uit moet gaan dat het deze maand niet is gelukt.. ik zie op alle testen niks mischien iets heel vaags maar ik hoop voor je dat ik het mis heb natuurlijk!
ik ga er dan maar vanuit dat ne menstruatie eraan komt had het zo erg gehoopt na 1.5 jaar. duurt allemaal zo lang hoop echt dat het nog lukt voordat we de iui behandeling krijgen. we zijn allebei Hellemaal goedgekeurd, snap het niet echt waaron het dan niet pakt. wish me luck
ik lijk iets vaag te zien maar had al wel op moeten lopen en dat doet ie niet dus ik denk dat het niet goed is maar zal voor je door duimen
Ik zag op je eerste test iets vaags, maar daarna niet meer. Hopelijk heb je snel een mooi positieve etst in handen en is de mmm niet nodig. Succes
Op je eerste test dacht ik wat te zien op de laatste testen helaas niks. Hoop voor je dat het toch nog mag gebeuren.
Natuurlijk duim ik mee meid! Ik hoop voor jullie dat het toch nog voor de behandeling begint spontaan mag lukken! Good luck!
Dankjewel voor jullie lieve berichtjes! ik heb vanmiddag wat bloed gezien dus denk einde oefening deze maand.. maar we geven de moed niet op een gaan verder . hoop echt dat het voor oktober nog mag lukken zodat we de iui niet hoeven te ondergaan. we wachten af en blijven hopen
Dankjewel voor jullie lieve berichtjes! ik heb vanmiddag wat bloed gezien dus denk einde oefening deze maand.. maar we geven de moed niet op een gaan verder . hoop echt dat het voor oktober nog mag lukken zodat we de iui niet hoeven te ondergaan. we wachten af en blijven hopen