Vanmorgen de zelfde streepjes als gisteren Alleen de digitale geeft nog steeds geen zwanger aan hmz dat vind ik wel een beetje raar of kan dat?
Die heb ik gisteren gedaan maar gaf aan niet zwanger ik heb later die andere digitale gehaald gaf ook aan niet zwanger
Ja hoor het streepje is wel roze en hoef niet te turen. De kv is gevoeliger als de cb, die zou je over een dag of 2 kunnen doen. Voor nu, gefeliciteerd!
Toch blijf ik wel twijfelen of die testen echt positief zijn. Met zo'n streep had de CB met indicator toch wel zwanger aan moeten geven. Bij vele geven die met een tuurstreep op de KV al zwanger aan want die testen zijn ook hartstikke gevoelig. Die andere CB, ik heb daarmee ooit ook op 12 dpo 'zwanger' getest met een lichtstreepje op de gevoelige testen van Z&K. Probeer anders een ander merk? Of de plustesten van CB? Maar ik moet wel nog even mijn andere reactie bijstellen, dat ik de streep nu op mijn laptop ook roze vind. Op mijn telefoon leek het grijzig.
Vanmorgen nog zo'n test gedaan met antwoord niet zwanger en ik had vanmiddag even heerlijk geslapen en nu kreeg ik dit als antwoord
Jaaa deze is nou echt duidelijk!! GEFELICITEERD Misschien dat jij dus ook beter test in de middag/avond dan in de ochtend