Ha dames, Ik test altijd met action ovulatietesten en ook altijd maar één dag positief, waarna mijn eisprong meestal binnen 24 uur is, want ik voel het al een aantal maanden. Nu deze maand zowel zondag, maandag als dinsdag een bijna positieve actiontest. De clearblue gaf maandag een smiley en ik heb wel veel vruchtbaar slijm, maar mijn eisprong (nog) niet gevoeld. Iemand enig idee hoe dit zo ineens anders kan zijn? En heb ik wel gewoon een eisprong dan? Alvast bedankt!
Jammer dat niemand evaring heeft hiermee! Mijn test vanochtend was weer iets lichter en een knaller zoals normaal heb ik dus niet gehad of gemist.. Ik hoop dat mijn eisprong is geweest, want we hebben wel goed ons best gedaan
Misschien wou die wel springen maar is het niet gelukt? Als je nu ineens een langere cyclus hebt dan kan het zijn dat je ei later is gekomen. Zou tot nod lekker nog om de dag klussen voor de zekerheid!
Thanks. Ik hoop eigenlijk dat ie gewoon gesprongen is en ik 'm een keer niet heb gevoeld. Wij zijn altijd wel toe aan een 'pauze' na een week goed proberen haha