Zien jullie iets?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Liesz, Jun 16, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Paddy123

Paddy123 Niet meer actief

Wilde je feliciteren met je zwangerschap :)! Waren de symptomen toch goed he!
    Ik lees nu ook je laatste post.. Meen je dat? Waren jullie wel bewust samen bezig of alleen jij? Wat een rare en vervelende opmerking op zon leuk en fijn nieuws. Praat vanavond goed met elkaar....

Nogmaals gefeliciteerd! Laat je niet iets aanpraten wat je absoluut niet wilt.

2. foekje

foekje Bekend lid

Jul 12, 2010
    591
    0
    16
    ? ...Wat een apart bericht lees ik nu van je Liesz

Als ik teruglees in je berichten zie ik dat je ovulatietesten gebruikt en de hele rataplan...Neem aan dat je vriend hier van wist of niet?

Zo nee, dan ben je niet goed bezig geweest (licht uitgedrukt!)...Zo ja, wat een hork van een vriend als hij zo reageert...

Ben benieuwd naar je reactie...

3. Liesz

Liesz Actief lid

May 13, 2014
    186
    0
    0
    Ik kies ook voor mezelf, ik heb zelf geen vervoer dis m'n moeder haalt me op met al m'n spullen. Lekker voor m'n kindje vechten.

4. xElles

xElles VIP lid

May 24, 2013
    9,575
    2,232
    113
    Lol, dat heb ik 10 topics geleden al geroepen..
    Ik geloof hier echt geen zak van, maar oké.....

5. wishfull2014

wishfull2014 Actief lid

Oct 19, 2013
    371
    0
    0

Jeetje wat heftig! Wens je veel kracht toe, hopelijk kun je genieten van je zwangerschap..

6. wishfull2014

wishfull2014 Actief lid

Oct 19, 2013
    371
    0
    0

Ow echt ;), dat zou al helemaal triest zijn..

7. meissie83

meissie83 Bekend lid

Nov 30, 2012
    810
    0
    0
    het huishouden in goede banen lijden
    wat een bizar verhaal:$:$:$

hebben jullie samen de beslissing genomen om aan jullie kinderwens te werken of ben jij uitgegaan van je eigen gevoel??
    Heb je nagedacht over de gevolgen hiervan?

8. Sunshine1

Sunshine1 Bekend lid

Nov 18, 2013
    621
    0
    16
    vreemd verhaal...

9. foekje

foekje Bekend lid

Jul 12, 2010
    591
    0
    16
    Vind het ook een ontzettend vage ontwikkeling in dit verhaal.

Hoe kun je nu bezig zijn met ovulatietesten, 'klussen' en wachtweken, uiteindelijk zwanger raken en dan ineens een vriend hebben die niet (meer) wil...

Klinkt een beetje als een script voor GTST

10. wishfull2014

wishfull2014 Actief lid

Oct 19, 2013
    371
    0
    0
    Haha, ik mis hier soms de 'vind ik leuk knop' ;)

11. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

:(

In een ander topic schreef je dat je een miskraam hebt gehad dwars door de pil?
    En je hebt ook nog een abortus gehad?

Je hebt wel wat voor je kiezen gehad meid, als het allemaal waar is.

Vind het een beetje erg vreemd worden. Al maanden aan het klussen, ovulatietesten gebruiken, denken zwanger te zijn en nu ben je zwanger, wil je vriend er niks van weten.
    Wilde je vriend het een paar maanden geleden en tijdens al het klussen dan wel?

Sterkte in elk geval en toch ook nog gefeliciteerd!

12. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

Jun 21, 2013
    1,399
    15
    38
    Hmm raar verhaal.
    vraag me ook inderdaad af of jullie samen bezig waren of dat jij stiekem bezig was?
    Sterkte anyway!

13. Liesz

Liesz Actief lid

May 13, 2014
    186
    0
    0
    Ga gewoon nier oordelen als je het verhaal er achter niet kent. M'n vriend was erg geschrokken ( ivm dat hij al een dochter heeft en nooit ziet en dit niet weer wil) maar we hebben kunnen praten en we gaan samen voor ons wondertje. Ben super blij nu!

14. RSL

RSL Fanatiek lid

Oct 16, 2008
    2,352
    42
    48
    Overijssel
    Gefeliciteerd! ! Fijn dat jullie er uit zijn gekomen samen

15. foekje

foekje Bekend lid

Jul 12, 2010
    591
    0
    16
    Je hebt het over overdelen? Vind je het gek...Je bent hier al een hele tijd bezig met zwanger worden en dan raakt je vriend in paniek als het daadwerkelijk zo is. Is toch wel lichtelijk apart te noemen niet? Daar mogen mensen toch wel een mening over hebben? ;)

Nou, fijn dat jullie hebben kunnen praten...Gefeliciteerd!

Wil wel nog wat kwijt: Mocht het zo zijn dat jij zonder zijn weten met ovulatietesten en zwanger raken bezig bent geweest, ik je een hele grote egoist vind. Zo niet, dan neem ik deze woorden terug en vind ik je vriend een aparte vogel ;)

16. Liesz

Liesz Actief lid

May 13, 2014
    186
    0
    0
    Dankjewel! Nu kunnen we eindelijk genieten 😊

17. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

Jun 21, 2013
    1,399
    15
    38

Mee eens.. vind het alsnog apart verhaal.
    Sorry maar ik heb echt het gevoel dat je zelf graag wilde en je vriend niet van deze plannen af wist. Nu heb je hem eindelijk toch zover gekregen dat hij het toch "wilt".
    Een sarcastische "congratz" meid! Well done!

18. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hmmm..vertel dan eens het hele eerlijke verhaal? Anders rest ons inderdaad niks anders dan oordelen, sorry.

Je bent al maanden met ovulatietesten in de weer, aan het klussen, hebt een abortus en miskraam achter de rug, bent zwanger, vriend wil er heel vreemd absoluut niks van weten, daarom komt je moeder je ophalen en slechts een paar uur later is alles weer prima tussen jou en je vriend en wil hij er ook helemaal voor gaan.(Wou hij eerder dus blijkbaar niet.......)
    :(

Meid, hoop dat alles inderdaad goed blijft gaan met jou en je vriend en jullie wonder op komst. En dat jullie kindje, wat blijkbaar niet zo gewenst was door je vriend, hier nooit de dupe van zal worden.

Nogmaals gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap!

19. reckless

reckless Bekend lid

Apr 17, 2014
    798
    286
    63
    Helemaal mee eens!

20. thessa1990

thessa1990 Actief lid

May 23, 2013
    118
    0