Hallo allemaal, Ik meen zelf iets te zien maar wel heel vaag! Is de gevoelige dipstick van z&k. Zit op 10 of 11 dpo! (I know haha) Ik hoor graag jullie reacties... Spannendddd!!
Op die tweede zie ik misschien iets. Helaas had ik vorige cyclus ook zulke testen met deze dipsticks. Toen werd ik gewoon ongi... Hoop voor jou dat het wel iets goeds is!
Is de test tussen de 2 lijntjes ook roze? Hij lijkt tussenin wit op foto. Dat heb ik weleens gehad met deze testen, heb die dan ook als negatief beschouwd wat klopte. (Soort van 2 dunne streepjes met wit) Ik kan me vergissen natuurlijk, maar dat is wat ik lijk te zien op 2e foto.
Bedankt voor jullie reacties! Spannenddd... Morgen of overmorgen weer testen. Zo ziet hij er nu uit! Hij zet de foto op z'n kop vanwege de grootte denk ik..
Hallo allemaal, zojuist getest met de test van z&k vier dagen voor menstruatie. Vorige foto was met de ultra gevoelige (6 dagen)! De eerste test vond ik vlekkerig. Daarom snel nieuw plasje gedaan, 2e testje (20.15u) gaf echter ook een streepje. Wat denken jullie? Ik word gek haha!
De eerste roze.. Tweede twijfel! Overigens heb ik de derde stick twee dagen geleden gedaan en geen enkel streepje gezien! Komende dagen worden spannend zeg pff..
Ik heb op deze testen vaak een iets duidelijker streepje gehad maar werd iedere keer gewoon ongie. Ik koop ze niet meer. Succes