zien jullie iets

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door moniek1986, 29 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moniek1986

10 jul 2011
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo

Ik heb twee weken ongeveer een test gedaan en er kwam ( binnen de tijd) een lichte streepje maar ik twijfel ik heb de dagen daarna totaal 3 dagen elke dag een digitale gedaan maar die zegt niet zwanger nu vraag ik me af zien jullie ook een 2 de streepje en zo het misschien te vroeg zijn of zit het tussen me oren

Groetjes moniek

Bijgevoegde bestanden:

2. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Duidelijke streep maar hij lijkt grijs. Kwam hij binnen de afleestijd?

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ben je nu dan twee weken over tijd? Misschien heeft die test van twee weken geleden anders op je eisprong gereageerd. En inderdaad op de foto komt dit streepje grijs over. Welke kleur is het in het echt?

4. moniek1986

10 jul 2011
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de foto beetje duidelijker gemaakt waardoor het streepje inderdaad grijs lijkt maar hij is paars roze in het echt en ik weet niet wanneer ik een eisprong heb of nog moet worden omdat mijn hormoon huishouding niet goed is heb hiervoor ook bij de gynaecoloog gelopen weet alleen de naam niet meer van wat ik heb

5. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    ik vind het er op de foto uitzien als een (grijs) indroogstreepje.. volgens jou is hij niet grijs, kwam hij wel binnen de afleestijd?
    ik heb ook vaker zulke streepjes gehad, reageerde dan idd toch op mijn eisprong

6. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Ik zie wel wat..

7. moniek1986

10 jul 2011
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja klopt ze kunnen reageren op een eisprong heb ik al 3 keer gehad maar ik heb in die week een aantal keer getest en streepje lijkt donkerder te worde wel binnen de tijd uiteraard en met een eisprong heb ik meestal maar 1 of 2 dagen zon streepje vqndaar dat het streepje grijs lijkt komt omdat ik er met een foto bewerking zo'n zwart witte gloed over de foto heb gedaan maar hier is hij paars roze

8. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Maar is dit een test die je nu hebt gedaan of twee weken geleden? Lees namelijk in een ander topic van je dat dit de test is van toen klopt dat?

In dat geval is hij niet meer geldig en zou ik gewoon een nieuwe test doen nu.

9. moniek1986

10 jul 2011
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is de zelfde foto de testen zelf heb ik nadien niet meer gefotografeerd omdat ik ook weet dat dat niet geldig is ik heb de foto alleen wat duidelijker gemaakt en de streep was binnen de tijd 2 weken geleden gedaan en toen meteen een foto gemaakt dus die foto zal ongeveer 7 minuten na de test gemaakt zijn

10. nono

nono Niet meer actief

Ik denk je eisprong. Maar vind 'm ook behoorlijk grijs op de foto.

11. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Kun je de originele foto plaatsen?

12. moniek1986

10 jul 2011
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb hier de orginele foto weet niet af je wat kunt zien

Bijgevoegde bestanden:

13. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Dit is een test van twee weken geleden en daarna heb je drie dagen lang een negatieve digitale test gehad? Als ik jou was zou ik, als je nog steeds niet ongesteld bent, gewoon nog een testje doen.

14. moniek1986

10 jul 2011
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien is deze duidelijker

Bijgevoegde bestanden:

15. Amare

Amare Niet meer actief

Ik zie wel iets, maar ben niet overtuigd.
    Misschien nog eens testen?

Deel Deze Pagina