CB testen over de datum en het 2de streepje.

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Appeltje2, Oct 8, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Appeltje2

Appeltje2 Bekend lid

Sep 23, 2014
    773
    176
    43
    Hallo meiden,

Ik heb een vraag over de CB ovulatie digitale testen.
    Mag je bij een CB digitaal naar de streepjes kijken?

Zelf weet ik dat je bij de zwangerschapstesten van CB digitaal niet naar de streepjes mag kijken.

Als de testen over de datum zijn. Zijn ze nog wel betrouwbaar?
    Zelf vind ik het zonde om ze weg te gooien. Zijn een paar maanden over datum. Ze zitten wel nog in de verpakking.

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Ja hoor, dat kan best. Als de controlestreep verschijnt, zou je mogen aannemen dat hij ok is.

3. Noa2013

Noa2013 Actief lid

Jul 8, 2014
    279
    6
    18
    Female
    #3 Noa2013, Oct 8, 2014
    Last edited: Oct 8, 2014
    Ikzelf heb een keer een digitale gedaan die over de datum was, en die gaf aan niet zwanger. De dag erna een met wekenindicator die zei al zwanger 2-3.
    Ik wist toen nog niet dat een digitale ook uit elkaar kon, anders had ik dat wel gedaan, maar zoals nu is mijn ervaring dus: over de datum, is niet betrouwbaar!
    Succes!

Edit: zie net dat je t over ovulatie testen hebt ipv zw testen. Never mind dus :)

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Nee, in de bijsluiter staat ook dat de test niet af te lezen is aan de hand van de streepjes. Je moet echt naar het venster kijken of daar een smiley in verschijnt.

Verder weet ik niet hoe betrouwbaar een test over datum is. Ik ben heel nuchter en denk dan dat er vast niet voor de lol een einddatum op staat. Daar zal een reden voor zijn.

5. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Edit: ik moet wel je vraag goed lezen natuurlijk.... :D Nee, dat lijkt me niet.

6. Appeltje2

Appeltje2 Bekend lid

Sep 23, 2014
    773
    176
    43
    Dank je wel meiden. Ben ik gelukkig even gerustgesteld.
    Heb er nog drie dan zijn ze op.

Share This Page