Gister maar een test gewaagd, wat vroeg maar dacht doe het gewoon even.. ook omdat ik na me innesteling veel steekjes heb, die heel irritant zijn. Zien jullie iets? De eerste test binnen 5 minuten En de tweede foto bij het opdrogen
ja dat zag ik dus ook dat de streep te veel naar de controle streep staat. Dat kan toch nooit goed zijn?
Ik zie ook niks waar het hoort.Dat tuurlijntje staat veel te dicht op de controlestreep en is dus negatief.
Nee, sorry. En je opmerking over je innesteling begrijp ik niet helemaal... Je innesteling voel je niet zo specifiek en is bovendien een proces van dagen.
Maar je hebt nog steeds een negatieve test,hoe weet je dan dat er überhaupt een innesteling is geweest?
je kan het toch via internet uitrekenen, als je zeker bent van je cyclus. En mijn innesteling moet 16 oktober geweest zijn
en hcg maak je niet meteen vors aan na een innesteling, dus ga er ook niet vanuit dat deze test positief was, alleen zag ik net als andere meiden hier. Een roze streep dicht bij de controle streep.
Ik zie niks op de test. En je innesteling kan je niet berekenen. Die berekeningen geven een ruwe schatting aan. Daar moet je je echt niet aan vast gaan houden. Pas na een positieve test kan je weten of het is ingenesteld of niet.