Blijft knap dat internet al weet dat jij een innesteling hebt gehad op of rond 16 oktober.Nee meid, zo werkt het niet.
Zeur toch niet zo .... Een innesteling vind plaats een aantal dagen na een eisprong en zeker kun je die voelen. Waarom zou ts die niet hebben kunnen voelen? Zeker weten doe je het nooit.... Maar zoals jullie reageren... Ben al een aantal keren zwanger geweest en heb m ook bijna iedere keer gevoeld. Maar goed. Je test is helaas niet goed doorgelopen, het is opgehoopte urine wat eruit ziet als een streep. Mijn mening is dat je test negatief is. Gewoon morgen weer een nieuwe doen. Of liever 2 dagen tussen je testen laten. Succes!
Klopt sommige vrouwen schijnen het te kunnen voelen (Innesteling ). Hoop zo dat je gelijk hebt en zwanger bent. Ik blijf je volgen spannend.
Ik heb het ook vaak gevoeld. Maar dat betekend niet dat je moet vasthouden aan berekeningen op het internet. En ook als ik niet zwanger was heb ik wel eens gedacht de innesteling gevoeld te hebben. Toch was ik toen niet zwanger. Je weet pas zeker dat je de innesteling gevoeld hebt als je achteraf ook positief getest hebt. Niet op basis van een berekening op internet. Ik zeg niet dat ze niet zwanger kan zijn, alleen dat ze niet moet vasthouden aan die berekening op unternet.
zeg ik dan dat ik me vast hou op de innesteling?? ik vindt echt dat sommige van jullie hier zo gemeen reageren. Ik gebruik altijd hier de vruchtbaard calculator, dan kijk ik wanneer me innestelling is, en die was bij mij 16 oktober volgens de berekening (dus ik zeg niet dat ik er vanuit ga dat ik hem heb gehad) Alleen test ik pas paar dagen na de innesteling. En ik zeg toch ook niet, dat ik een positieve test heb of wil hebben (natuurlijk wil ik die, welke vrouw die zwanger wilt worden wilt dat niet) Ik vraag nu alleen maar of jullie wat zien. En als de een hem wel ziet en de ander niet prima dan toch. Snap niet waarom er hier altijd zo hard en gemeen gereageerd wordt, en dan heb ik het vooral over de dames die al zwanger zijn, harstikke leuk en fijn dat jullie zwanger zijn, ik gun het jullie van harte, maar gun een ander het dan ook, en wat er ook geplaats wordt, we zijn hier om elkaar te helpen waar is deze site anders voor? Al plaats ik iedere dag testen dat is dan toch mijn probleem, wil je reageren, dan reageer je en wil je dat niet klik je lekker verder. En ik bedoel dat als ik mijn innesteling 16oktober heb gehad dat is nu sinds een dag of twee gemene steken in me lies voel en soms gemene steken door me buik heen
Dit is overigens mijn nieuwe test, van net.. Omdat ik op de andere test een raar streepje had die niet op de juiste plek stond.
Mijn berichten waren niet gemeen maar informatief bedoeld.... Maar goed, je wilt alleen weten of we iets zien op de testen. Ik zie ook niks op de nieuwe testen. Tenminste niet op mijn laptop.
Sorry Sil1 maar ik zie geen tweede streepje, gun het je van harte maar op deze foto's niet te zien. Voor de zekerheid heb ik de foto in Photoshop nog even in negatief laten tonen maar ook daar maar een streepje. View attachment 423750 Doe anders voor de zekerheid een CB test met indicator. Hoeveel dagen na NOD zit je nu?
Ik zie nog steeds niks.Maar je bent nog steeds vroeg, wacht gewoon een paar dagen, en probeer het dan opnieuw.