Eergisteren had ik een negatieve cb digi met indicator op 12 DPO. Gisterenmiddag een hele vage kv 2v5. Gisterenavond bruin verlies en later rood met stolsels. Vanochtend flink ongesteld. Vanmiddag 14 DPO toch zo eigenwijs en weer ern kv 2v5 gedaan en het streepje is duidelijker dan gisteren. Mijn temp is voor ei 36,4. Op 11 Dpo was hij nog 37,1 12 dpo was hij 36,9 13 dpo was hij 36,8 En vanochtend weer 36,9. De testen staan in mijn album.
Flink ongesteld klinkt als: niet zwanger. Lichte uitslag op KV zou kunnen wijzen op een hele vroege miskraam... Hcg is nl. niet direct uit je lijf. Sterkte!
Klinkt idd als een vroege miskraam en hcg is niet meteen uit je lichaam kan zelfs nog oplopen als het vruchtje nog niet weg is.
Maar hoe kan de kv test dan ineens gaan oplopen? Qua ongi zou ik inderdaad ook zeggen dat ik gewoon ongesteld ben, maar die hoge temp en oplopende kv vind ik zo vreemd. Naja ik hou het maar in de gaten de komende dagen.
Is in ieder geval wel iets toch hihi, maar wel vreemd hoor meid. Snap dat het frustrerend voor je is zo. Anders even in de gaten houden als het op zou blijven lopen.
Komt vaker voor dat twee verschillende testen, ook al zijn ze van hetElfde merk, een andere uitslag geven. Of je urine was gister minder geconcentreerd. Ik zou er maar vanuit gaan dat ze vals positief waren en je gewoon ongesteld bent. Sterkte!
Kan je dan niet zwanger zijn. Laat ei ? Heb je ook echt stolsels en buikkrampen ? Sommige vrouwen hebben toch als ze zwanger zijn bloedverlies onder gevolg/ Spannend..over paar dagen nog eens testen denk ik. of.toch een vroege miskraam maar dan zou die toch niet oplopen?
Slijmerig bloed herken ik helaas van een vroege miskraam. Heel donkerrood en heel slijmerig. Het klinkt dus niet zo goed...
In mijn album die met de gekke controleatreep van gisteren en die andere 3 vandaag. open test na 5 min foto test daarna na 15 min foto en daarna na 30 min foto (streep werd telkens iets duidelijker naarmate de tijd verstreek.)
Ik zou even een paar dagen wachten en bijvoorbeeld zondag of maandag weer een CB Digitaal met wekenindicator doen. Mocht je zwanger zijn, dan zou die test het dan toch ook moeten aangeven. Succes, hoop dat je zwanger bent!
Ik zie ook op de laatste test van 17.33 uur een streep die duidelijker is dan de andere. Zou net als Be Happy zegt nog een dag of 2 wachten en dan opnieuw een digitale met indicator doen. Ik hoop dat je er dan een mooie positieve uitslag op zult krijgen.
Ik zie ook wel een streep op je test maar ik vind 'm eigenlijk grijs en niet mooi roze. Het lijkt daarom dan ook vals positief. Maar als ik jou was zou ik over een paar dagen nog een keer een test doen dan heb je vast duidelijkheid.
Vage streepjes bij niet of slechte zws droogden de streepjes bij mij niet donkerder op, dus ik ben benieuwd!