Ik voel me zo zwanger..

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door M en M, 10 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. M en M

M en M Lid

28 okt 2014
    22
    0
    1
    Vrouw
    Nagelstyliste
    Hallo allemaal,

Mijn eerste dag van mijn laatste ongesteldheid is geweest op 26 september. Ik ben altijd om de 28 dagen ongesteld, had het dus weer 24 oktober moeten worden.
    Vandaag ben ik 17 dagen overtijd en ik voel me super zwanger, ik heb aardig wat last van hoofdpijn, opgeblazen buik, ik ruik geuren sterker, ben zo nu en dan misselijk en zo nu en dan pijnlijke borsten. Ik heb veel last van krampen in mijn buik, doet niet heel erg pijn maar het is wel aanwezig.

( ik slik geen pil, laatste is een jaar geleden, cyclus is regelmatig)

Nou heb ik ondertussen in de eerste 10 dagen na nod 5 negatieve testen in m'n handen gehad, een negatieve test bij de huisarts en een negatieve bloedtest( 1 HCG ).
    De bloedtest heb ik bij 10 dagen na nod gehad.
    Mijn huisarts zegt dat ik dus niet zwanger ben, maar dat er uitzonderingen bestaan en dat ik dus aankomende vrijdag ( dan ben ik 3 weken overtijd ) nog een test moet doen, als die weer negatief aangeeft moet ik weer contact opnemen.

Nu ben ik benieuwd na jullie ervaringen, ik hoop dat het me goede moed zal geven.
    Ik lees af en toe verhalen van zwangere vrouwen die heel laat of zelfs nooit positief testen maar wel een gezond kindje op de wereld zetten.
    Mijn moeder zegt dat ik misschien wel langer zwanger zou kunnen zijn 3+ maanden, zij dacht dat je dan geen HCG meer in je lichaam zou hebben (daarom dat je alleen de 1e 3 maanden je urine geeft aan moeders voor moeders)

Ik hoop dat ik m'n eigen lichaam doorheb, want ik voel me zo zwanger..

Liefs M

2. lolababy

lolababy Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Hi meid zelf geen ervaring er mee maar lijkt me frustrerend. Vind het alleen niet echt ongeloofwaardig dat je teveel hcg zou aanmaken dat je test negatief is. Dan had ie wel positief geweest net na je nod lijkt me.

Succes in ieder geval

3. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Ik heb er geen ervaring mee, maar kan me voorstellen dat die onzekerheid vreselijk is.

4. mamabri

mamabri Niet meer actief

Wat je moeder zegt klopt niet, tijdens de gehele zwangerschap heb je hcg in je lichaam en test je met bijv 8 mnd is de zt gewoon positief. En voor moeders voor moeders plas je tot en met de 16 e week.

als de bloedtest negatief is, ga er dan eigenlijk maar gewoon van uit dat je echt niet zwanger bent, er zijn inderdaad uitzonderingen, maar dat komt zo weinig voor, de bloedtest is het meest betrouwbaar en meet al vanaf 7 dpo hcg, ongeveer een week eerder voordat een urinetest positief kan worden.

5. lovely2be

lovely2be Actief lid

29 sep 2014
    212
    0
    0
    Verzorgende
    Almere
    Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.

6. Wernhilde

Wernhilde Lid

19 jun 2011
    39
    0
    0
    Administratief en communicatief medewerkster
    Brabant
    Wat je moeder zegt klopt niet, je maakt de hele zwangerschap hcg aan. Tot max 16 weken is het rendabel voor mvm, daarna wordt je hcg wat minder tot aan het eind van je zwangerschap.

Ik zou nu gezond leven en voor de zekerheid de zwangerschaps 'leefregels' naleven. Khoop dat je snel duidelijkheid krijgt want dit lijkt me niet fijn die onduidelijkheid :( succes!

7. emi12

emi12 Actief lid

11 apr 2012
    200
    0
    0
    NULL
    NULL
    Allereerst heel veel sterkte in deze onzekere tijd! Fijn dat je bij de dokter nog een nieuwe test mag doen. Als die weer negatief is moet je aan hem vragen wat dan wel de mogelijke oorzaak zou kunnen zijn voor het wegblijven van je menstruatie. Want blijkbaar is je hormoonhuishouding behoorlijk in de war! Als je het niet vertrouwd gewoon vragen of hij je niet wil doorverwijzen naar een gynaecoloog, want als je bijvoorbeeld een cyste hebt kun je ook van die rare cyclussen hebben. Maar nogmaals sterkte

8. nani1234

nani1234 Actief lid

18 jul 2014
    237
    11
    18
    Hmm hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. Ik was ook een keer 18 dagen overtijd en was 100% zeker dat ik zwanger was. Verschillende testen, bloedtest en zelfs echo. Uiteindelijk kwam mijn ongi. Maar nu ben ik wel echt zwanger.
    Duim voor je

9. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Als de bloedtest negatief is, dan ben je niet zwanger. Helaas, maar zo simpel is het. Je hebt namelijk de hele zwangerschap lang hCG in je lijf. En niet weinig ook ;)

10. manouk81

manouk81 Bekend lid

21 mei 2012
    506
    1
    18
    Ik denk ook dat je niet zwanger bent!
    Ik zou idd wel even langs de dokter gaan als je cyclus normaal regelmatig is. Maar zwanger lijkt me niet helaas.
    Veel succes met alles!

Deel Deze Pagina