mijn vriend wil totaal niet weten wat we krijgen, ik daarentegen ben wel enorm nieuwsgierig. zien jullie iets?
ik denk ook een meisje; bij een jongen zou je duidelijk wat zien bengelen!!! (bij mijn 2 mannen was dit toch zo)
Ik denk ook n meiske Bij onze zoon zag je er duidelijk iets tussen hangen Mijn man wilde bij onze jongste ook niet weten wat het zou worden, ik daar in tegen wel en heb toen een geslachtsbepaling laten doen. Heb het heel goed voor me kunnen houden, we spraken toch zo ie zo al over een hij en een zij, en voornamelijk noemde we hem gewoon beeb.
dat dacht ik ook al hihi ben benieuwd wat er in juni uitkomt, maar denk dat ik de jurkjes enz nog maar goed bewaar
Je bent in een mooie maand uitgerekend Als het daadwerkelijk een meiske is zal ze die mooie jurkjes vast aan kunnen
haha ja he dacht eerst, misschien zijn het ook de balletjes ofzo, is beetje lastig als 'leek' te zien op het eerste gezicht hihi maar ook qua hoofdvorm denk ik ook vrij zeker een meisje.
leuk hoop dat het beeld niet vertekend is omdat de foto vanaf de achterkant is genomen, niet dat er aan de andere kant toch wat hangt en ik al helemaal denk dat het een meisje is en opeens tadaaa even navragen of dat al betrouwbaar genoeg is, maar denk dat de reacties hier al genoeg zeggen iig
om je misschien gerust te stellen dit is da achterkant van ons meisje lijkt toch erg op dat van jou he ! Bekijk bijlage 442154
ja snap ik wel hoor ! ik was na de eerste keer dat ze een meisje zeiden ook niet helemaal overtuigd... maar toen een andere echoscopiste het een 2de keer bevestigde was ik toch wel overtuigd