Je hebt het al heel vaak gehoord, maar ik zou ook zeggen: een meisje. Het lijkt erg veel op onze echo. Het zou me verbazen als dit een jongen is!
Ben ik de enigste die denkt dat het ook nog wel eens een jongen kan zijn? Niet alles is in beeld namelijk en ik vind dat het voor een meisje best ver naar buiten steekt. Ik zeg niet dat het een jongen is maar ik zou ook niet van een meisje uitgaan.
de echoscopist heeft het geslacht wel beoordeeld, dus bel anders morgen nog wel even hihi, word anders helemaal gek als ik echt een meisje verwacht en het is een jongen vind het alle2 leuk, maar als je al iets verwacht en een jurkje stiekem meeneemt ofzo dan is het wel even een vreemd momentje haha dat zei de verloskundige hier op het forum ook, net zo goed zit het pieletje net op de buik ofzo, al lijkt het hier wel duidelijk een meisje idd
Idd beckie. Heb veel echo's gezien en vindt dit niet duidelijk een meid. Ik zou ook bellen, als je ingesteld bent op het een en dan blijkt het toch het ander, hihi nee zou ik ook even moeten schakelen ! Laat je het ons weten? succes!
hoop dat ze het kunnen zien, gezien de echo door STAD MDC word gemaakt en niet door de verloskundige zelf... maar geslacht is wel bepaald dus ja. even kijken hihi. ik laat het weten!
http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/560772-dilemma-geslacht-niet-navragen.html denk dat ik nog maar even wacht met navragen
Hmz, ik dacht in eerste instantie jongen. Omdat ik denk balletjes te zien. Maar je ziet natuurlijk geen piemeltje, wat je wel verwacht duidelijk te zien met een zwangerschap van 21 weken. Aan de andere kant...ik zie ook niet het welbekende hamburgertje/koffieboontje erg duidelijk. Nee wat mij betreft een twijfelgeval...
hier zijaanzicht. linker arm en been zijn niet in beeld. maar zie toch echt niets wat op een jongen kan lijken
Sorry volgens mij zegt dat niks....en ik stem toch voor een jongen heb je 1 e foto's nog eens bekeken maar voor een meisje vind ik de schaamlipjes te ver uitsteken dus denk ik dat je op die foto alleen de balletjes ziet. Wil je man het echt niet weten? Lijkt me best pittig om zo je hele zwangerschap door te gissen meid
Tja deze foto nog eens bekeken en opeens ga ik weer twijfelen of ik niet iets anders zie. Lastig dat raden haha al vraag ik me af of dat niet gewoon het beentje is