Hoi meiden Volgende week donderdag heb ik op de 9 maanden beurs een afspraak voor een 3d echo met geslacht bepaling. Ik ben dan bijna 15 weken zwanger. Hoe betrouwbaar is het dan? Kan ik dan echt roze of blauw gaan shoppen??? T maakt me echt niet uit wat het is als ik t maar weet hihi
50 euro voor een 3d echo van 20 minuten op de site van echowonder kan je een afspraak maken. Je kan ook op de gok maar dan heb je kans dat ze volzitten
Ik heb een echo voor geslachtsbepaling laten doen bij Echo Wonder, wel niet op de 9 maandenbeurs. Ik was toen ook net 15 weken en ze kon het geslacht duidelijk zien en het klopte. Betrouwbaar dus. Wel vraag ik mij af of een 3d echo met die termijn wel al leuk is? Ik wacht daar in ieder geval mee tot 27 weken.
Hier in de buurt is tot ruim een uur rijden geen mogelijkheid voor een 3d echo dus helaas is dit de enige kans erop. Plus heb ik er ook voor gekozen omdat dan voor mijn gevoel alles duidelijker te zien is haha
Ik heb meerdere echo's gehad bij echo wonder en hele fijne ervaring mee. Ook met 15 weken een geslachts bepaling gehad en ook 3D gekeken. Geslacht was in 2D al zoo duidelijk te zien, partner en ik hadden het beide zelf al gezien voordat de echoscopiste het benoemde! 3D vond ik juist met 15 weken al heel mooi! Je krijgt dan nog het hele kindje in beeld, zo bijzonder om te zien hoe compleet je baby dan al is!
Ik vind dat je best wel veel betaald voor die echo op de beurs.en ik snap dat je een 3 d echo wil ik kon ook niet wachten hihi maar ik zou persoonlijk wachten.ik heb hem gedaan met 24 weken bij dr papa en dat is zo mooi je kindje is al compleet. en de geslachts echo deed ik bij 15 weken in 2d en het was geel duidelijk wat het werd hoor
Denk echt dat je het geld beter in je zak kan houden en pas over een week of 10 een 3D echo doen. Heb je veel meer aan. Met 15 weken is het kindje nog niet ver genoeg ontwikkeld voor mooie beelden. Maak er een dagje uit van
Zoals ik al zei is dit de enige mogelijkheid voor ons voor een 3d ... Dus ik laat dat sowieso doen. T ging er alleen om of het betrouwbaar zou zijn qua geslacht. 2d of 3d scheelt maar 20 euro en dat heb ik er graag voor over
Er is altijd mogelijkheid alleen wil je dat niet en dat is wat anders Probeerde alleen te zeggen dat 3D met die termijn wel een teleurstelling kan zijn. En ondanks dat het maar 20,- is is het wel zonde als je zonder mooie foto's weg gaat. Met 15 weken is het geslacht al wel te zien ja.
T is hiervandaan ongeveer 1.5 uur rijden en kost daar 125 euro dus nee dat wil ik niet haha (miss besluit ik later nog anders maar goed) voor nu heb ik dan in ieder geval een 3d net als bij me 2 andere kids toen zat hier vlakbij nog een echo bureau die dat deed maar helaas die is weg
Ja zonde is dat! Gelukkig hier een op 20 minuten rijden die 4D HD doet. Gaan we doen met ongeveer 27 weken. Hopelijk ga je toch naar huis met mooie plaatjes.
Ja met de 2 andere kids heb ik t ook met ff 26 weken laten doen. Die vrouw is helaas een kroeg begonnen ... T is echt heel mooi om te zien!
Ik heb hier in Oirsbeek bij Echowonder meerdere echo's gehad en ook de geslachtsbepaling met 16 weken, was erg duidelijk en heel erg leuk!
Dit was met 11,5 week. Geen geslacht maar deze 3d foto vond en vind ik nog steeds de meest speciale die ik heb. Hier ook wel 4d gedaan maar deze foto heeft wat. Over het geslacht met 15 weken ben ik ook positief. Maar het ligt echt aan de persoon die de echo maakt. En ik vind jongetjes vaak duidelijker dan meisjes. Ze willen nog wel eens een piemel over het hoofd zien.