Vandaag mijn bloed laten trekken en hcg staat op 124. Vandaag is mijn NOD, wat denken jullie? Is dit goed? Progesteron was allesinds wel goed.
Dit is een schema met gemiddelden. Als je twijfelt moet je denk ik toch even je gyn of vk vragen. Dat is het meest betrouwbare vind ik. Vaak is 1x hcg prikken geen 100% indicatie, door vaker te meten kunnen je kijken of het snel genoeg dubbelt. Sommige maken sneller dan een ander hcg aan. Succes.
Volgens mij prima, maar belangrijker is de stijging van je hcg.. Mag je niet nog een keer prikken over 2 dagen? Dan heb je een Veel beter beeld
Volgens mij helemaal prima! Bij mij was t toen 1 of2 dagen voor nod 90 6 dagen daarna was t 1400 belangrijk is de stijging ervan en dat was best hoog ... groetjes en geniet van je zwangerschap
Bij ons in het zkh vertelde ze dat op 14 DPO (14 dgn na punctie) de norm 50 is. Maar volgend mij kan dat per arts/zkh verschillen. Wat er al gezegd is het is belangrijk dat het HCG zich gaat verdubbelen en dat er met twee/drie dagen opnieuw geprikt wordt. Volgens mij heb je een prima start, succes!! 😃
1 hCG meting zegt helaas te weinig. Bij hCG gaat het namelijk om het verdubbelen. Het moet elke 48 tot 72u verdubbelen, vandaar dat je minstens twee en liefst drie keer moet bloedprikken.
Dag van de nods bloed laten prikken en deze was 111 HCG. 4 dagen later bloed laten prikken en was 980 HCG. De arts zei dat je niet mag verder gaan op HCG waarde. Zolang deze zich verdubbeld moet je u geen zorgen maken. Jezelf niet ongerust gaan maken door te gaan google. Je komt zowel positieve als negatieve verhalen tegen. De persoon die jou de juiste antwoord kan geven is jou arts. succes x
volgens mij is dit prima hoor hier een schema van hcg waardes Zwangerschap in weken Hoeveelheid IU/L Een vrouw die niet zwanger is minder dan 5 3 weken zwanger 0 - 5 4 weken zwanger 3 - 426 5 weken zwanger 18 - 7.340 6 weken zwanger 1.080 - 56.500 7 weken zwanger 7.650 - 115.000 8 weken zwanger 15.300 - 229.000 9 weken 25.700 - 150.000 10 weken 50.000 - 288.000