Ik zou hem doen wanneer je overtijd bent, schijnt dat de 'aantal weken' sneller reageerd dan de 'zwanger' van clear blue???
Oeh spannend. Ik heb die met weken indicator gekocht. Ben inmiddels flink over tijd. Cyclus is meestal 28 soms 32 En zit nu op 34. Verder geen symptomen of signalen. Dus moet op de testen vertrouwen.
Er staat niet voor niks niet aflezen na de tijd he haha Nee hoor meid er staat een prachtig roze lijntje jij bent gewoon zwanger!
Ik vind hem duidelijker dan de eerste test van je dus dat is positief!! Anders overmorgen nog een doen... Spannend hoor meid!!!
Ik heb zojuist weer ren test gedaan kon het weer niet laten Imo wit en pas een half uur later een lichte streep .. Indroog dus Het is tijd dat ik weer effe tot mezelf kom en dit los laat Ik geb drie kinderen maar ben er bij Alle drie nooit mee bezig geweest en was bij alle drie gelijk raak Nu lijk ik wel geobsedeerd ! Maar als ik eerlijk ben kan ik helemaal nog niet zwanger zijn ???? Het zit zo willen jullie mee denken alsjeblieft en mening geven ???rond 29 maart beetje ongesteld twee april spiraal verwijdert zat we al vijf jaar in en had last van een bacterie die kan ontstaan door spiraal Dus daar medicijn voor gehad 23 april terug naar de dokter voor nieuwe spiraal , met twijfel wand man wilde wel een 4 de ik ook maar ook bang dus zat daar met dubbel gevoel Toen is het zetten mislukt ! Me baarmoeder zat te dicht zei de dokter dus moet terug komen als ik ongesteld ben Ik was zo opgelucht dat het niet lukte ! Voelde als een voorteken oké ik ga voor een vierde !! Tien ben ik 29 en 30 april ingesteld geweest een beetje ! En nu is het dus 12 mei Ik kan naar mijn idee dus niet eens zwanger zijn Maar me borsten doen echt zo n ! Pijn en zijn vol met blauwe aders ik moet continu plassen !! Dood moe wat nu trouwens alweer minder word Ik geb er eigenlijk allemaal geen verstand van hoe dom ook Dus hoop dat jullie me rommelige verhaal willen lezen en daar jullie idee over willen geven ... Vast bedankt jongens 😘
O en de reden dat ik nu zo paniekerig ben en er zo mee bezig ben komt denk ik omdat ik erachter ben gekomen dat ik echt heel graag nog een baby wil Maar mijn moeder was al met 29 jaar in de overgang en doordat ik niet meer ongesteld werd door spiraal ben ik er ook zo bang voor
Klinkt bij mij eerder dat je hormonen heel erg ontregeld zijn en je lichaam zich aan het aanpassen is aan een leven zonder hormonen. Verstand zal je er wel van hebben aangezien je al 3 kindjes hebt maar de wens zo groot is voor een 4e dat je mss heel erg focused op al dan niet zwangerschapskwalen die overigens ook heel erg overeen komen met een aankomende menstruatie.
DaNkjewel kat voor je reactie Ja ik denk ook dat me lichaam erg inde war is Maar die borsten heb ik nog nooit gehad ook niet bij mijn vorige zwangerschappen en ongesteld kan ik dan nog niet worden pas over twee en halve week dan ?? Denk ik pfff Ben er indd gewoon teveel mee bezig lijk wel helemaal in de war hahaha ken mezelf niet meer hahaha Val jullie er ook nog is allemaal mee lastig 😁
Wat ik begrijp heb je al weken het gevoel dat je zwanger bent en heb je ook al meerdere testen gedaan. Als je echt zwanger zou zijn dan zou je nu wel een positieve test in handen moeten hebben gehad. Ik denk dat je lichaam flink last heeft van de hormoontjes die nu allemaal weer op gang komen nu je spiraal eruit is. Als je echt een wens hebt voor een vierde dan zou ik daar gewoon voor gaan en eerst even een menstruatie afwachten of even met je huisarts bespreken wat je opties zijn. Of bij een verloskundige, want die doen vaak ook aan advies om zwanger te worden....
Dankjewel loetje Je heb gelijk ! Ik zet al dit gevoel opzij en ga gewoon verder waar ik was in het leven alleen dan zonder spiraal en dan zien wat er van komt ... Testen ga ik dus zeker niet meer doen Succes allemaal !!