dames, vraagje. Ik poste gistere een foto van een overduidelijke Cleurblue positieve test. Ik bekijk hem net weer even en valt me op dat hij nog steeds zichtbaar is Maar precies minder dan gistere. Is dat normaal?
Dit bedoel ik... Dit is foto van binnen de minuut Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
Dit is dezelfde test maar dan van vandaag Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
Ik weet dat sommige testen vervagen. Het gaat om het resultaat binnen de aflees tijd. Je bent volgens mij dus gewoon zwanger. I kweet dat de CB digital maar 24 uur zichtbaar blijft. Als je nagellak of haarlak op het stuk doet waar urine ingaat dan blijft hij langer staan
idd een verschil zeg. ik zie dat de horizontale streep ook lichter is geworden. dus is het misschien gewoon de test. als je het kruis al binnen een minuut zo duidelijk had, zou ik zeggen niets aan de hand. ik heb zelf geen ervaring met deze testen.
Een medewerker van de Etos vertelde mij toen ik vorige maand testen haalde dat als hij positief je even een foto moest maken want na 24 kan hij alweer vervagen of verdwijnen.. dat was voor de cb met woorden, dus misschien is dat hiervoor ook wel zo! je hebt in ieder geval een hele duidelijk plus! en anders als je het zeker wilt weten dan kan je altijd nog een test doen!
Volgens mij is dat wel normaal voor die plustesten van CB, maar 100% zeker weten doe ik het niet. Maar aan de andere kant, het is duidelijk positieve plus test