Deze test is van een vriendin van mij Zien jullie ook iets???? En wat zijn jullie ervaringen met de predictor testen????
Ze heeft een beetje een onregelmatige cyclus Als ze haar gemiddelde cyclus neemt is ze 4 dagen over tijd Als ze uit gaat van haar langste cyclus zou ze vandaag of morgen ongesteld moeten worden
Maar wat zijn de ervaringen met predictor testen??? Het zou wel echt een wonder zijn als ze zwanger is.....haar man is namelijk gesteriliseerd
Ik heb geen ervaring met die tests, maar anders inderdaad een test van een ander merk proberen? Als die ook positief is dan lijkt het me dat het goed zit, en anders misschien clear blue digital?
Dat zijn goede zou moegenochtend haar opnieuw laten testen desnoods eerste urine opvangen in potje en even koel bewaren moest ze geen testen meer im huishebben
Zelf geen ervaring, maar lees wel veel positieve berichten over de nieuwe predictor testen. Ik zie het streepje ook.
Ik heb nog geen valse testen/strepen met deze nieuwe predictor gezien. Hoe lang geleden is haar man gesterriliseerd??
Wow!! Zou het misschien toch weer aangegroeid zijn? (Kan dat uberhaupt). Waarom ging ze testen? Voelt ze zich anders/zwanger?
Omdat ze nog niet ongesteld is....en haar cyclus vaker 23-24-25 dagen is dan 29 Morgen zit ze op dag 30....en nog geen menstruatie
Als ik haar was zou ik morgen even met dezelfde test testen. Deze predictor loopt snel op dus als de streep duidelijker is, is ze echt zwanger. Is het de early variant, de express of de normale predictor?
De overgang kan ook positief resultaat laten zien....weet niet hoe oud ze is. Maar 't lijf van de man kan zich ook herstellen maar of dat in 8 jaar kan geen idee....