dames wat zeggen jullie van mijn testen. T zit me niet lekker bovenste is van 1 week na NOD onderste 2 van vandaag
Ze blijven wat hangen... Maar ik zou nu 2 dagen tussenlasten en opnieuw testen. Moed niet meteen opgeven!
Ze worden niet donkerder,en voor 11 Dagen na NOD zijn ze erg licht...Ik hoop dat het goed gaat,maar ben er wél een beetje bang voor.
Goed idee, hopelijk kan zij je geruststellen dmv een vroege echo oid. Hoop voor je dat alles goed blijft gaan!
Een streep is een streep. Mijn testen bleven ook erg licht .. Pas na 15/16 dagen had ik een zeer duidelijke knaller!
ze lopen inderdaad niet denderend op maar ook zeker niet af dus heb goede hoop, moet zeggen dat de kruidvat testen niet meer zijn wat ze ooit waren hier ook geen knaller en toch echt bijna 23 weken zwanger
Na 1 keer prikken weet je alleen of je zwanger bent,en in jou geval zal daar een positieve uitslag uit komen. Om te weten of het oploopt of afloopt zul je na 2 of 3 dagen nog een keer moeten prikken ,en dan pas weet je of het genoeg verdubbeld. Dus vraag bij een positieve uitslag of je nog een keer mag prikken na 2 of dagen,anders weet je straks net zoveel als nu.
Oei .. Das niet best.. Toen ik de testen zag, was ik al een beetje bang... Veel sterkte, en natuurlijk hoop ik mee voor een wonder!