Hoi meiden, Vandaag was mijn nod maar ben woe op donderdagnacht ongesteld geworden (28 dgn) buikkramp en donderdag ook rood bloedverlies. Nu is het vanaf donderdagavond alleen maar donkerbruin met kleine vlokjes. Omdat ik zo'n soort menstruatie nog nooit heb gehad dacht ik ik doe een test. Helaas alleen nog maar ovulatietest in huis dus die gedaan omdat ik benieuwd was wat die zou aangeven. Nu is die verre van positief maar heb ook nog nooit een lijntje hierop gezien als ik niet bij mijn eisprong in de buurt ben. Weet ook dat ik niet zwanger ben want dan schijnt de ovulatietest te moeten knallen lees ik.. (Reageert da op lh) Vind het raar dat hij dit resultaat geeft wat denken jullie?
Ik heb tijdens mijn menstruatie ook altijd zo'n ovu testnes. Ik heb eens een grafiekje gevonden op internet met lh waardes en blijkbaar is er tijdens de menstruatie toch vaak een lichte stijging van lh.
Ik heb tijdens mijn menstruatie ook dit soort ovulatietesten. Net voor de menstruatie omo wit, dan lichte streep, na menstruatie weer omo wit en richting eisprong weer streepjes
Dit is doodnormaal. Een vrouw heeft namelijk de gehele cyclus, dus OOK tijdens haar menstruatie, LH in haar lichaam waar de ovulatietest met een licht tweede streepje op kan reageren.