Ovulatietest tijdens (bruine) menstruatie

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by 1986CHANTAL, Oct 17, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 1986CHANTAL

1986CHANTAL Fanatiek lid

May 12, 2014
    1,767
    760
    113
    Female
    Amsterdam
    Hoi meiden,

Vandaag was mijn nod maar ben woe op donderdagnacht ongesteld geworden (28 dgn) buikkramp en donderdag ook rood bloedverlies. Nu is het vanaf donderdagavond alleen maar donkerbruin met kleine vlokjes.
    Omdat ik zo'n soort menstruatie nog nooit heb gehad dacht ik ik doe een test. Helaas alleen nog maar ovulatietest in huis dus die gedaan omdat ik benieuwd was wat die zou aangeven.

Nu is die verre van positief maar heb ook nog nooit een lijntje hierop gezien als ik niet bij mijn eisprong in de buurt ben.

Weet ook dat ik niet zwanger ben want dan schijnt de ovulatietest te moeten knallen lees ik.. (Reageert da op lh)

Vind het raar dat hij dit resultaat geeft wat denken jullie?

Attached Files:

2. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

Jan 4, 2013
    5,299
    1,769
    113
    Female
    gewoon een zwangerschapstest gaan halen als je wilt weten of je zwanger bent. :)

3. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

Apr 1, 2010
    2,044
    0
    0
    Ben geen voorstander van ovu test bij zwangerschap, idd gewoon zwangerschap test halen.

4. dolliej

dolliej Fanatiek lid

Mar 24, 2015
    1,683
    1
    0
    Idd ovutest knallen in zwangerschap, als je het wilt weten zwangerschapstest halen.

5. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

Jan 22, 2011
    1,416
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb tijdens mijn menstruatie ook altijd zo'n ovu testnes. Ik heb eens een grafiekje gevonden op internet met lh waardes en blijkbaar is er tijdens de menstruatie toch vaak een lichte stijging van lh.

6. Sharonn

Sharonn Actief lid

Feb 5, 2014
    127
    0
    16
    Ik heb tijdens mijn menstruatie ook dit soort ovulatietesten. Net voor de menstruatie omo wit, dan lichte streep, na menstruatie weer omo wit en richting eisprong weer streepjes :)

7. 1986CHANTAL

1986CHANTAL Fanatiek lid

May 12, 2014
    1,767
    760
    113
    Female
    Amsterdam
    Gelukkig, ben ik niet de enige:)

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dit is doodnormaal. Een vrouw heeft namelijk de gehele cyclus, dus OOK tijdens haar menstruatie, LH in haar lichaam waar de ovulatietest met een licht tweede streepje op kan reageren.

9. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

Jun 2, 2014
    6,008
    19
    38
    Is normaal. Als je zwanger bent knalt ie!

Share This Page