Mijn ei staat op springen ( vandaag 19 mm) maar geen knaller kunnen vinden met action helaas . Het donkerst was hij gister op cd 11 in de ochtend . Maar volgens mij is dit alsnog niet positief....
ik heb zelf geen ervaring met ovulatietesten, maar heb wel vaker eens gezien bij verschillende merken dat niet iedereen altijd een knaller hoeft te krijgen. Lichamen verschillen dus nu weet je dat dit jou knaller is voor hopelijk NIET een volgende ronde
Met de action ovulatietesten had ik ook geen knaller. Ik heb de dipsticks van zwanger&kids er toen naast gebruikt en met dezelfde urine kreeg ik bij deze dipsticks wel een duidelijke knaller. Ik blijf nu zwanger&kids gebruiken.
Het kan ook zo zijn dat je ei pas over 2-3 dagen springt en dus rond de 25 mm. Dan jan het kloppen dat je test je nog niet positief is.
ik zou ook nog even doortesten. Ik heb ook wel eens gehad dat ik een follikel van 19mm had maar pas 3/4 dagen later een positieve ovulatietest.
Als ik naar mijn eigen eisprong en ovulatie testen kijk reageert de action pas heel laat met een knaltest. Pas na 3 rondes met ovu testen had ik een knaller en precies op de dag dat ik mijn ei gevoel heb. Zou nog heel even doortesten
Ik heb deze maand ook de action testen gebruikt. Ik had gister 2 donkere maar geen super knaller. Vandaag was ie weer lichter dus denk idd dat ie bij mij ook niet knallender word!
Wauw roosje24, en ook nog meerdere ! Het kan dus wel maar hoeft niet. Nu weet ik bij mezelf hoe donker hij bij mij was en hoe hij kan worden....hoop dat ik het nu beter kan opsporen in de volgende rondes...
Daarom moet je altijd verder testen, soms denk je geem knaller te krijgen maar als je opeens stopt met testen heb je misschien wel een knaller.