Dag dames, Even een hele plastische en praktische vraag... Sorry daarvoor! Heb het al wel eens meer meegemaakt en weet niet goed wat te doen! Vanmorgen had ik een knalpositieve ovulatietest, vanavond opnieuw getest en ook die was knalpositief (geen kleurverschil op te merken tussen beiden). Tussen beide testen zat 12 uur in... Nu ben ik aan het gissen naar wanneer mijn eisprong er ongeveer zal zijn... Moet ik vanaf de eerste test verder tellen of vanaf de 2de? We hebben het gisterenavond al even gezellig gemaakt... Nu ben ik enerzijds bang dat als we het morgenavond pas weer gezellig maken, dat we mijn eitje missen... Elke dag is dan ook weer niet de beste optie. Anderzijds ben ik ook bang omdat vl zijn zaadjes niet van topkwaliteit zijn... Dat als we het vandaag gezellig maken, er misschien niet veel van goede kwaliteit tot bij mij geraken. OF! Als we het pas morgen weer gezellig maken... Dat de zaadjes van gisterenavond de strijd voor het eitje al lang hebben opgegeven...en dan zit dat eitje daar voor niets te wachten! Wat doe ik het beste volgens jullie? Gewoon opnieuw het gezellig maken vanavond en morgen? Of een dagje overslagen en pas morgen weer? Weet het niet goed door die 2 knallende ovulatietesten Hopelijk hebben jullie wat raad of ervaringen! Bedankt alvast!
Na je eerste positieve ovulatietest springt je ei in theorie binnen 24-48 uur, ik zou het dus zeker vanavond nog eens gezellig maken. En eventueel morgen ook. Denk dat je vanavond de beste kans maakt.
Aan mijn raad heb je niet zoveel meer, maar inderdaad, ik zou als ik jou was het gister ook nog gezellig gemaakt hebben. Als je ei weg is ben je misschien al te laat. Succes!
Bedankt dames! Het is gisteren nog gelukt, ondanks een forse verkoudheid We zien wel wat de komende weken brengt!