Wie is een ervaren CB digital ovulatie tester?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door stess82, 30 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stess82

stess82 Actief lid

9 jun 2013
    158
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wie kan mij deze situatie uitleggen?

Na een miskraam ben ik mijn cyclus aan het noteren en ik heb in het verleden vaker de Clear blue digital gebruikt, maar nu gebeurde er iets geks.
    De gyn zei dat ik deze cyclus even twee keer moest testen, smiddags en s avonds. Dus zo gezegd zo gedaan.

Dus: Gistermiddag een smiley, 's avonds niet meer. Dus ik dacht..ok, hele korte lh en waarschijnlijk vanaf vannacht al positief oid.

Vanmorgen weer getest, geen smiley. Vanmiddag (wegens pijnscheuten) weer even getest voor de zekerheid en wéér een smiley en die is er vanavond nog steeds.

Deze testen zouden heel nauwkeurig moeten zijn dus het zal wel kloppen maar hoe kan dit? Dipt de LH om dan weer te pieken?
    Of lukte het mijn lichaam niet het eitje te laten springen?

2. Homeland

Homeland Niet meer actief

Ik gebruik deze testen pas een paar weken met ochtendurine maar nog geen smiley. Mss ben je een middag tester? Volgens mij kan het weer positief worden als je ei niet is gesprongen. Hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt!

3. Rose2887

Rose2887 Actief lid

11 nov 2015
    155
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik gebruik ook die van clearblue en werkt altijd goed. Ik denk dat het wel zou kunnen dat je ei nog niet gesprongen was en daardoor dag later weer een smiley.

4. Suuzzuus

Suuzzuus Actief lid

13 mei 2013
    185
    0
    0
    Je kan beter sowieso niet met ochtendurine testen.

Ik gebruik de action ovulatietesten en als ik denk dat deze positief is test ik met clear blue.
    Voordat ik met action testen had ik ook een valse smile met de clear blue.

5. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Als je de stick eruit haalt zie je twee blauwe lijntjes. Altijd bij de smiley waren ze bij mij even donker. Ik moest van Gent juist alleen in de ochtend testen maar ieder Zh heeft een eigen werkwijze 😉

6. stess82

stess82 Actief lid

9 jun 2013
    158
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou, kennelijk was het een 'proef-piek' want de smiley is er sinds gister en nog steeds niet weg vandaag. Dus kennelijk eventjes een piek die er nog niet klaar voor was of zo...

In de gebruiksaanwijzing staat trouwens wel dat het de voorkeur heeft deze testen met ochtendurine te doen.

7. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Deze testen werken juist het beste met ochtend urine, mag je juist niet naar de streepjes kijken op de teststrip en is het de bedoeling dat je stopt met testen zodra je een smiley ziet.
    Of je ei daarna ook springt is natuurlijk een tweede..

8. Homeland

Homeland Niet meer actief

Klopt van die ochtendurine. Daarom heb ik, naast meer duidelijkheid dan streepjes, gekozen voor deze testen.

Deel Deze Pagina