Licht positief of zie ik het verkeerd

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Sennie, 5 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    #1 Sennie, 5 jan 2016
    Laatst bewerkt: 5 jan 2016
    Hoi allemaal ik heb vanmorgen een testje gedaan maar het was nog donker en dacht onder de lamp wel iets te zien maar was niet duidelijk dus test weg gelegd en met daglicht nog eens gekeken. Maar nu staat er dus een vaag 2e streepje. Ik krijg hem ook niet goed op de foto met heb het toch even geprobeerd. Zien jullie hem ook? Ik zit nu 12 dagen na mijn tp van een cryo. Maar mag eindelijk donderdag pas testen.
    Xxx

2. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Op de eerste foto zie ik vaag iets. Durf er niks over te zeggen. De onderste kan ik niet vergroten, en wat ik zo zie staat daar geen tweede streepje.

3. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Hoi ljj ja klopt ik krijg hem niet duidelijk op de foto maar hij word steeds donkerder in het echt zal nog ff proberen goede foto te plaatsen. X

4. MamavanNikhil

MamavanNikhil Bekend lid

16 okt 2012
    760
    1
    0
    Ik zie hem heel licht hoor!

5. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Ik zie wel iets... maar die van de action hebben wat meer hcg nodig :)

6. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Hoi meiden dank jullie wel voor jullie reacties. Het klopt dat hij licht is maar in het echt is hij wel duidelijker dan op de foto. Maar ik vind hem nog wel te licht om me echt duidelijkheid te geven dus zal donderdag ochtend nog een keer testen maar dan met die van kv 2 voor 5 euro. Hou jullie op de hoogte xx

7. Loving

Loving Bekend lid

24 apr 2008
    904
    0
    16
    Zie op alledrie wel wat maar de onderste is inderdaad het duidelijkst! Hopelijk snel een donkere test. Hou ons op de hoogte ;)

8. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Zie idd wel iets!

9. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Ik zie vaag een streepje.. Spannend!

10. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Dus ben blijkbaar niet gek dat er toch een vaag streepje staat hihihi. Ben alleen super bang dat het vals positieve test omdat ik dit vaker met action test heb meegemaakt. Ik ga zo even naar de kruidvat daar testen kopen. Als daar ook een streepje op komt durf ik pas een beetje te hopen. Xxx

11. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Sorry ik wil je niet teleurstellen maar ik heb regelmatig zulke en zelfs duidelijkere testen gehad maar waren toch echt vals

12. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Hoi mamavd begrijp je helemaal vandaar dat ik ook schreef dat ik eerst van een andere test een duidelijke streep wil zien voor ik hoop krijg. Heb zelf namelijk ook wel eens met actiontest een vals positieve test gehad. Reken hem nu dus ook als negatief en mocht ik bij die van kruidvat ook een streep krijgen zal ik hem pas als positief rekenen. X

13. lillypie

lillypie Actief lid

1 jul 2014
    255
    0
    16
    Heb nooit positief getest met action testen en er echt veel versleten een dun streepje was bjj mij gewoon raak..zal ff een 2 voor 5 van kruidvat doen..ff niet plassen en drinken een paar uurtjes..
    Spannend

14. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Net ff de kv gedaan en ook daar is een heeeeel licht streepje op te zien.. Maar goed geloof het nog niet helemaal hoor!! Ik krijg deze ook niet op de foto hij is zo licht maar hij zit er wel. Dus morgen nog maar eens met ochtend urine doen xx

Deel Deze Pagina