Hallo, Na gisteren (denk ik) een valse Action test en Omo witte kV test vanochtend uit frustratie weer getest. Na langer dan 5 min kwam dit... Ik lijk wat te zien maar wil t ook heel graag na 12x. Het überhaupt voor het eerst dat er ook maar iets zichtbaar is op een test. Ben wel benieuwd of jullie wat zien. Foto is wel net pas genomen. Bekijk bijlage 488401
ik zie wel iets, MAAR wat is iets na 5min? want als deze niet van binnen een half uur is zou ik voor nu uitgaan van een indroger..
Hij was niet binnen de 5 minuten nee, maar zeker wel binnen het half uur. Daarom twijfel ik ook of het wel iets is. Maar tot nu toe nog NOOIT ook maar iets van een (indroog)streep gehad op een test, zelfs niet na een dag ofzo... Ooooo ik hoop het zo! Heel spannend idd
Ik zie ook een heel vaag streepje. Ik hoop dat het streepje over een paar dagen donkerder is. Succes!!
Zie ook een lijntje! Maar hij was na de 5 minuten? Weet niet of je hem dan wel als positief mag beschouwen.
Ik zou hem als negatief beschouwen. Zelf heb ik ook 2x van deze testen gehad. Binnen een half uur en een vaag lijntje, maar niet zwanger
Dank jullie wel voor het mee kijken! Ik hoop gewoon heel erg dat het een keer raak is. Tot nu toe altijd alleen maar echt spierwitte testen. Ik weet dat ik mijn hoop er niet al te veel op moet vestigen, aangezien hij er niet binnen 5 min stond maar dit gevoel is in ieder geval al wel heel erg lekker. Ging er eigenlijk vanuit dat t deze maand niet gelukt was omdat ik verder echt totaal niets voel of merk, naast de gebruikelijke ongi symptomen. Maandag wordt spannend!!
Ik zou er vandaag nog eentje doe Ik deed er 2 per dag nadat er 3 dagen voor mijn nod zo streepje zag vreselijk het vrat me op hahahaha En uiteindelijk nog een cb gedaan
Ik zie iets!! En idd over 2 dagen zou hij donkerder moeten zijn.. En bij de kv duurt het vaak wat langer voor je daadwerkelijk iets kunt zien! Dus onmogelijk is het zeker weten niet.. Spannend voor je, ik ga duimen!!
Dank jullie wel!! 😁 Ik wacht lekker tot maandag. Deze spanning maakt dat ik een stuk vrolijker ben. Dus dat houden we nog maar een dagje vast! Kan het niet echt geloven hoor, als het echt zo is!