Wie kijkt er even in zijn glazen bol voor mij?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Luuntje2, Jan 13, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Luuntje2

Luuntje2 Niet meer actief

Kan dit nog van de Ovitrelle zijn die vorige week maandag is gezet? Ruim 9 dagen geleden dus. De bovenste test is van gistermiddag, de onderste van zojuist. Hij is wel donkerder namelijk, alleen is het een ander merk (testpoint en kv) Irritáááánt!!

2. NightShade

NightShade Actief lid

Apr 2, 2014
    250
    0
    0
    In mijn huisje
    Kan je helaas niet helpen weet niet hoe dat gaat met ovitrelle kan alleen maar zeggen doe morgen of overmorgen nog 1 van kv als die duidelijker word weet je genoeg lijkt mij sorry niet veel hulp toch veel s6 gewenst duim voor je 😘

3. ER14

ER14 Fanatiek lid

Apr 17, 2013
    3,127
    2
    0
    Ovitrelle blijft bij mij tot zeker 10 dagen na het zetten zichtbaar. Heb je nog een kV die je morgen kunt gebruiken? Ik vind de onderste wel erg duidelijk namelijk. Ik duim voor je!

4. Luuntje2

Thnx! 10 dagen staat ook in de bijsluiter maar omdat hij donkerder lijkt begon ik zenuwachtig te worden.. Ik ga morgen zeker weer testen ja :) heb nog een kv liggen dus dan heb ik een eerlijke vergelijking.

5. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Ovitrelle kan tot 10 dagen in je bloed en urine zitten en soms zelfs tot max 14 dagen. Dus kan zeker van de ovitrelle nog zijn. Daarom testte ik altijd va dag 1 alles eruit :).

6. Marijn

Marijn Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,551
    25
    48
    Spannend zeg! Maar je kunt inderdaad deze twee testen niet vergelijken. Benieuwd naar je test morgen!

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,002
    15,621
    113
    Nabij Utrecht
    Hij is op de onderste duidelijker omdat dit een gevoeligere test is.
    Het hoeft dus zeker nog niet te betekenen dat er een oploop in hcg is.

Advies: test nu dagelijks met een en hetzelfde merk/soort test. En dan nog het liefst met ongeveer dezelfde soort urine (bijv. Dagelijks rond 16 uur na 3 uur niet geplast te hebben en dus niet de ene dag in de ochtend en de dag erop in de middag ;)).

Alleen op deze manier kan je kijken of je testen oplopen (beginnende zwschap) of aflopen (rest hcg van ovitrelle)

8. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    Ik wil best in mijn glazen bol kijken, maar zag dat die vol mist zat ;)
    Ik duim in ieder geval wel voor je, mag dat ook?

9. Luuntje2

Ja dat mag zeker! Lief. Ik laat morgen weten hoe de zaken ervoor staan.

Bedankt allemaal! Ik weet dat geduld het enige antwoord is maar dat heb ik nou eenmaal niet..dusss...blijven we maar testen!

10. 6ok11

6ok11 Bekend lid

Feb 24, 2011
    693
    1
    18
    NULL
    NULL
    Spannend....ik heb zelf geen ervaring met ovitrelle

11. Luuntje2

Vandaag weer getest. Streep is hetzelfde als gister. Al is die van gister inmiddels wel een stukje donkerder opgedroogd dus lijkt die van vandaag iets minder, maar die is verser :) Ik weet dus eigenlijk nog steeds niks..toch?

12. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    Nee dan weet je eigenlijk nog steeds niets :(
    Ik zou nu een dagje overslaan ( of eigenlijk zou ik dat zelf waarschijnlijk niet doen, maar het is wel een goed advies ;) h

13. Luuntje2

Kak..ik heb dus eigenlijk gewoon maar weer getest...of zo.. En nu is hij toch wel echt lichter. Nu kan ik me erbij neerleggen dat het dus weer niks gaat worden. Maar aan de andere kant... Stél nou dat dit het laatste restje Ovitrelle was en dat het serieuze baby-hcg nog moet komen, dan zou het in theorie nog kunnen! Ben tenslotte pas 9dpo.. Ik probeer mezelf wat moed in te praten, dat snappen jullie vast ;) Of m'n kop in het zand, zou ook kunnen..

14. Luuntje2

Even voor de google-aars onder ons die op dit topic terechtkomen en de uitkomst willen weten: Op dag 11 ná de Ovitrelle nog steeds positief! Dan ga je hopen natuurlijk... En zojuist, dag 12, de eerste echt negatieve test. :( Maar voor mij goed om te weten dat ik de volgende ronde pas na 11 dagen (ipv 10 zoals de bijsluiter zegt) hoef te testen. En voor testfreaks als ik is dat belangrijke info :)

15. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,002
    15,621
    113
    Nabij Utrecht
    Balen meid :(

Bij mij bleef pregnyl ook altijd langer in mijn lichaam dan gemiddeld is (en in de gebruiksaanwijzing staat). Echt frustrerend.

16. Ongeduldig26

Ongeduldig26 Fanatiek lid

Jul 7, 2015
    1,522
    1
    38
    Vervelend die onzekerheid succes!

17. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    Jakkie wat balen!

18. ER14

ER14 Fanatiek lid

Apr 17, 2013
    3,127
    2
    0
    Wat vervelend.. Ik lees je topic nu pas. Bij mij blijft ovitrelle ook tot 12 dagen zichtbaar. Ik had dit vorige maand ook. Zwaar frustrerend en teleurstellend. Kop op meis!

19. Luuntje2

Thnx allemaal! 'Gelukkig' is er snel een einde aan de onzekerheid gekomen. Ik ben zojuist ongesteld geworden. Wel best vroeg voor mij, 12 dpo, maar dat vind ik wel fijn. Als het dan toch niet gelukt is dan laat die ellendige menstruatie maar meteen komen :)
    Op naar de volgende ronde!
    Overigens heb ik dus tm 11 dagen na Ovitrelle (10 dpo) positief getest, toen 1 dag negatief en de volgende dag ongesteld. Goed om te weten voor de volgende ronde ;)

Share This Page