OK... Klinkt als een heel domme vraag maar na 3,5 jaar MMM weet ik het niet goed... Ik heb een terugplaatsing gehad van een cryo op zaterdag 9 januari. Bloedafname op zaterdag 16 januari; HCG was 21; Bloedafname vandaag 18 januari: HCG 47 en progesteron 14,4. Kan ik voorzichtig beginnen juichen?????????? Het is nog heel vroeg maar wel de eerste keer OOIT dat we HCG hebben wat niet van de spuitjes komt want die heb ik nu niet moeten zetten...
Alle hcg boven de 5 is een zwangerschap als ik het goed heb. Hebben ze dat niet verteld toen je de bloeduitslagen kreeg? Ik zou er een test tegen aan gooien maar durf je aan de hand van je uitslagen al wel voorzichtig te feliciteren hoor!
Nja... Het is vroeg, I know... Maar het stijgt? Och ik probeer gewoon te genieten van ons eerste sprankeltje hoop in al die jaren!!!
Ben bij huisarts geweest voor bloed en omdat wij nu een IVM behandeling doen wist zij niet goed of dat 100% zeker ok 'genoeg' is... Morgen bellen naar het UZ Jette!
Hoe oud was je cryo op 9 januari? Cryo 3d oud = 3dpo = 1e bloedname 10dpo Cryo 5d oud = 5dpo = 1e bloedname 12dpo In beide gevallen erg vroeg om al te testen. Mag ik vragen waarom je al zo vroeg een bloedtest krijgt? Je hCG is netjes verdubbelt op 2d tijd, dus dat is alvast mooi. Ik zou als ik jou was woensdag 20 nogmaals een bloedtest doen. Dan kun je zien of het hCG mooi doorstijgt.
Jette kennende zullen ze je over een paar dagen weer laten testen. Daarvoor doen ze niet heel veel uitspraken is mijn ervaring.
Ik denk dat het goed is hoor. Hcg verdubbelt elke 2 dagen in waarde,en dat is bij jou het geval. Ik zeg dus: gefeliciteerd 😀
Persoonlijk vind ik je hcg niet enorm gestegen in 2 dagen tijd. Maar dat verschilt per zwangerschap en per vrouw. Moet je niet nogmaals bloed laten prikken? En wat zei men tegen jou? Mn hcg was op 14 dpo al 300 nog wat geloof, maar was ook best hoog hoor. Ik testte op 14 dpo al een cb 2-3. Maar bij m'n tweede testte ik heel gestaag en zij is er ook! Spannend
ik zeg ook gefeliciteerd! Fijn dat je na 3 jaar eindelijk zwanger mag zijn. Het is je gegund. Geniet ze!