Ik zie ook wat hoor. Zo zag mijn test er 8 dpo uit. In de middag. Ik kon het niet geloven en paar uur later nog keer getest en toen was ie zelfs al donkerder. Daarna elke dag getest (ja ik ben een testverslaafde) en vanwege onze mmm kon ik het echt niet geloven dus daarom elke dag getest. En ben nu bijna 8 weken zwanger. Ik duim voor je.
Lief al die reactie's! Morgen vroeg test ik nog een keer en dan laat ik het jullie weten... Spannend!!
Wauw!! Ik hoef niet meer te turen na mijn idee... Wat vinden jullie?? Al is het op de foto zetten toch nog iets lastiger.. Haha
Ik zie ook iets, beetje zelfde als gisteren - maar dat zegt niks; over 2, 3 dagen zou ie echt duidelijker moeten zijn! Spannend. Wanneer is je NOD....???
Oke! Maandag is mijn nod.. Had ik dan al een duidelijkere streep moeten hebben? Na mijn idee zie ik hem ietsje duidelijker dan gisteren...
Haha ik zie ook wat meis maar probeer geduld te hebben. Weet nog bij de jongste dat ik tot nod vaag wat zag die niemand zag en op nod duidelijk bam!!!
Haha ja dat is ook zo.... Geduld.. Ohh zo moeilijk!! Helemaal omdat hij altijd heel wit was en nu gewoon echt iets een streepje staat!! Haha
Hahaha nee probeer mijn manier nu.... Jij leeft naar een zwangerschap toe... deed ik ook in 2014... En nu ben ik het zomaar... dat is ook een bizarre. Het ziet er veel belovend uit... dat zeker. Ben benieuwd of we je mogen verwelkomen in ons groepje van oktober..!! Gezellig
Ik zie het streepje zeker. Toen ik zo'n streepje had ben ik naar de winkel gegaan voor de nieuwe predictor early, die kun je 6 dagen voor nod doen. Effe 3 uurtjes niet drinken en toen weer getest en toen stond er duidelijk een 2e streepje
Die heb je ook elektrisch van predictor... yes or no. Of van clear blue. .. alleen dan niet die met week aanduiding. Maar met 3 standjes. Iets simpeler.
Haha oke! Het zou zo gaaf zijn! Ik was net zo enthousiast, dat ik er een CB digital tegen aangegooid heb.. alleen wel al wat gedronken Maar die gaf aan niet zwanger..... Wel met andere urine dus.. en niet met de ochtend urine.. Wat moet ik nou geloven.. kunnen die van kruidvat 2 v 5 negatieve streepje geven of was ik echt te vroeg voor de CB test....