Het kan gewoon nog te vroeg zijn meis. Die heeft toch wel extra overtuiging nodig weet ik uit ervaring.
Oke! Lief van jullie reactie´s!! Dan ga ik straks maar even weer naar de winkel voor wat testjes en dan moet ik maar afwachten.. ik herken alleen heel veel symptomen van mijn vorige zwangerschap.. helaas werd dat een miskraam, en testte ik de vorige zwangerschap alleen positief met de CB, en kreeg ik geen streepje bij de kruidvat test.. dus dit is al positief misschien haha!
Ik overval altijd de action.... die kosten geen drol en doen t prima! Maar cb zonder week indicatie is een goeie. Heb ik nu ook liggen.. heb er nu niet veel aan maar goed. Manlief heh😉
Haha oke! Nou ik ga zo weer even de winkel in! (Die verkoopster zullen met gemak ook wel denken) Haha! Bedankt voor de reacties en ik hoop dat ze op gaan lopen!!
@miracles, ik snap nog niet zoveel van de site.. maar jij bent nu dus 4 weken zwanger? Wauw! Gefeliciteerd!! Nog tips voor me?Haha
Ja.. was niks van gepland... werd niet ongesteld. Kan er normaal een wekker op zetten. Niet handig maar welkom, wordt mijn derde al. Tips... nee volg je eigen gevoel en laat je niet gek maken. Komt goed allemaal
Ik ben heel benieuwd. Ik denk dat je op de predictor zeker een 2e streepje zou moeten zien. Succes meid!
Ah joh.... ik vind het super! 't past alleen niet in mijn planning... nou die valt aan te passen hoor. Haha het blijft een mega wonder... maar moet er nog aan wennen. Daarom... hopelijk zie ik je ook bij ons oktober groepje
Ja die hebben ze bij kruidvat. Let wel op dat je die in het felroze doosje neemt, waar 6 dagen voor nod op staat
Ja oke, dat is even omschakelen dan he! Nou leuk joh! Ik hoop het, geen idee hoe ik daar dan kan komen maar eerst zeker weten dan het raak is.. ik hoop het zo!!
Voeg je je bij ons??? http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/610258-16-t-m-31-oktober-2016-mamas-7.html#post19496004