Ovulatietest kijk je even mee ?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Daantje26, Feb 25, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Daantje26

Daantje26 Actief lid

Apr 7, 2014
    191
    0
    16
    Vandaag is mijn implanon eruit gehaald, want we gaan voor de tweede! Super spannend!! Ben nu een paar dagen met een ovulatietest bezig omdat je met een implanon geen idee hebt wanneer je ongesteld moet worden haha.

Ik ben dinsdag ochtend begonnen met testen.
    Waar nummer 3 op staat is de eerste in de ochtend van vandaag en 3* is net getest.

Wat denken jullie?

2. LJJ

LJJ Fanatiek lid

Nov 20, 2015
    2,376
    1,350
    113
    NULL
    NULL
    Als ie positief is moet je streep wel iets dikker dan dit..
    Zie bijgevoegde foto.. Ik had geen knallers met action, maar wel een donkerste test. Ook hierbij is de streep in ieder geval breder. Zelfs als ie opgedroogd is!
    image.jpg

3. Daantje26

Daantje26 Actief lid

Apr 7, 2014
    191
    0
    16

Ik zie het inderdaad! Alleen vreemde bij mij vanochtend nog een streep en nu bijna niks ?

4. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

Jan 4, 2013
    5,299
    1,769
    113
    Female
    was die eerste met ochtendurine? Want mag namelijk niet met ochtendurine testen. Ook kan er verschil in kleur zitten doordat je vanochtend nog niet zoveel gedronken had en later op de dag wat meer. Verder ben ik het eens met de anderen dat een positieve test evenbreed is als de controle streep. Officieel moet die ook even donker of donkerder zijn, maar er zijn veel dames (waaronder ik) die geen echte knaller krijgen. Die van mij was een paar tintjes lichter, maar wel echt heeel donker

5. LJJ

LJJ Fanatiek lid

Nov 20, 2015
    2,376
    1,350
    113
    NULL
    NULL
    Dat kan, je hebt altijd lh in je urine. Dit schommelt gedurende je cyclus, en bereikt een piek vlak voor de eisprong.

Share This Page