testen van webshop 2 be sure

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by HMH36, Apr 18, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. HMH36

HMH36 Niet meer actief

Helaas werkten deze testen niet bij mij, de extra gevoelige gaven negatief aan op NOD (zouden 6 dagen voor NOD moeten werken) terwijl ik later op de dag (dus niet meer met ochtendurine) wél positief testte met een test van de Action. Inmiddels 9 weken zwanger :).
    Jammer dat ze mijn review niet willen plaatsen en alleen de positieve houden.
    Dit even puur ter info..

2. Sunshine15

Sunshine15 Actief lid

Jan 25, 2015
    443
    2
    16
    Groningen
    Hier precies zo!!

Had ze een mailtje gestuurd dat ik na m'n late miskraam heb getest en dat de test meteen negatief aangaf, terwijl andere merken nog een knalstreep gaven. Toen de Kruidvat test nagenoeg negatief aangaf, gaf die van 2BeSure knal positief aan. Verder de ovulatietesten geen knaller. Terwijl de gyn op de echo kon zien dat de eisprong er ieder moment aan zat te komen.

Hun antwoord: ik testte waarschijnlijk niet goed en moest een nieuwe verpakking proberen die ik kon kopen in hun webshop. Bovendien waren de testen niet bedoelt om een miskraam te "volgen" en de ovulatietest had waarschijnlijk m'n piek gemist.

Pfff.. Zal deze testjes echt aan niemand aanraden!

3. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

Aug 10, 2015
    3,157
    100
    63
    Ik heb veel positieve ervaringen gehoord hier over de ovulatietesten. Mijne zijn altijd heel vaag en vandaag opeens een bijna knaller. Dus neem aan dat die nog wel helemaal positief wordt. De zwangerschapstesten weet ik niks van, maar dat ga ik eind van de maand wel uitproberen.

4. mama09

mama09 Fanatiek lid

Jul 21, 2009
    1,225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Oh echt? Wat erg dat ze jouw review niet plaatsen. Geen wonder dat er alleen maar super positieve reviews op hun site staan. Die zijn ook helemaal niet via een onafhankelijke partij zoals kyoh gegeven, dus ze kunnen net zo goed door henzelf geschreven zijn. Kwalijke zaak!

5. Spectre

Spectre VIP lid

Nov 5, 2015
    20,063
    18,858
    113
    Female
    Ik heb ze ook maar nog geen positieve test gehad, ja met ochtendurine haha maar dat is niet geldig toch?!

6. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

Aug 10, 2015
    3,157
    100
    63
    Dat is niet geldig zeggen ze ja.

Wat betreft die website, dat geloofde ik ook niet helemaal. Te positief allemaal en helemaal niet onafhankelijk. Dus niet betrouwbaar. Heb ze puur om de kosten gekocht haha..

7. HMH36

HMH36 Niet meer actief

Bij mij reageerde ze idd net zo per mail!
    Helaas toch duurkoop dan, ik zou voor de action gaan voortaan ;)

Share This Page