Maakt niet veel uit als je maar zorgt dat je een aantal uur niet geplast hebt en weinig gedronken hebt. Ben benieuwd!
Einde van de middag maar eens proberen. Ben ergens bang dat het em weer niet wordt. Hoop het alleen echt niet!
Ik heb getest en de streep lijkt heel ietsie donkerder. Maar goed, kan ook wishful thinking zijn.... Morgenvroeg maar weer eens proberen. En maar weer eens naar de kV rijden want de testen vliegen er zo door heen!
Hetzelfde als gisteravond. Ik zal zo als ik de kids opgestart heb een foto proberen te maken in daglicht
Ik denk dat die langzaam oploopt hoor!! Wat spannend meis! Ik zou morgen ochtend weer eentje doen hihi
Ik zie het zeker (ook zonder de negatief) mijn test begon vorige week maandag ook zo, hopelijk loopt het op meis, ik duim voor je!
Met eerste ochtendurine getest maar helaas. Streepje is nauwelijks te zien. Zal rond de middag nog eens testen want dan lijkt het vaak beter te gaan. Maar wie houd ik eigenlijk voor de gek? Het zal wel weer niet goed zitten vrees ik....
Ja, weer licht. Dit wordt em niet ben ik bang. Morgen de gyn maar ff bellen, mag dan altijd ff bloed prikken. Als dat tegenvalt stoppen met utro en dan is het denk ik einde verhaal voor ons. Maar om de wens voor een derde op te zeggen is niet te doen.... Misschien nog een keer proberen maar dan zonder de utro. Wie weet ligt het daar aan? Slaat helemaal nergens op natuurlijk maar het afsluiten is zo verdomde moeilijk....